آینده خواندنی است/ معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز حضور فعالی در نمایشگاه کتاب تهران دارد

«امام زادگان» با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز حضور فعالی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد، گفت: کتاب بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۵۸۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 13May 2023

م اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز حضور فعالی در نمایشگاه کتاب تهران دارد «فرشید امامزادگان» معاون ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز با تاکید بر نقش کتاب و ادبیات در معرفی شهدا و سیره زندگی آن‌ها، اظهار داشت: استقبال خوبی از غرفه کتاب اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت گرفته که امیدواریم این حضور گسترده مردم در آشنایی جامعه با قهرمانان دفاع مقدس و مقاومت و به ویژه شهدای استان البرز موثر باشد.

وی با بیان اینکه کتاب‌های منتشر شده توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز در غرفه استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس (انتشارات صریر) واقع در شبستان اصلی راهروی شماره ۱۴ غرفه ۱۷ در معرض دید عموم قرار گرفته اند، افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز امسال با ۶۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در ادامه حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را فرصتی برای کسب تجربه و آشنایی با سلیقه مخاطبان دانست و ادامه داد: حضور در نمایشگاه کتاب فرصتی سازنده برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطب و ناشر است که می‌تواند در شناسایی سلایق و مطالبات مخاطبان از کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه و بهبود کیفیت آثار تولیدی در آینده بسیار موثر باشد.

فرشید امام زادگان با تاکید بر اینکه نمایشگاه کتاب فرصت کم نظیری جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب بستری جهت ایجاد علاقه به مطالعه در مخاطبان است که باید از فرصت در جهت ترویج معارف دفاع مقدس بهره گرفت.

 سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌ (ره) تهران و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار