امیر مجدآرا خبر داد

گسترش رشته‌های ورزشی کاربردی در ارتش به منظور مقابله با تهدیدات

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: یکی از برنامه‌های ارتش برای مقابله با تهدیدات موجود، گسترش رشته‌های ورزشی کاربردی و همچنین افزایش تیم‌ها در مسابقات جهانی ارتش‌های دنیا (سیزم) است.
کد خبر: ۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴ - 09November 2013

گسترش رشته‌های ورزشی کاربردی در ارتش به منظور مقابله با تهدیدات

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان تربیت بدنی ارتش، مراسم انتصاب روسای جدید هیئتهای ورزشی آجا را با حضور حجتالاسلام والمسلمین "آل هاشم"، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر "سرتیپ محمودی"، معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ دوم "علی مجدآرا" رئیس سازمان تربیت بدنی آجا و دیگر مدیران ورزش ارتش در محل سالن اجتماعات اداره فنآوری اطلاعات ستاد فرماندهی ارتش برگزار و احکام دو سالانه رؤسای جدید هیئتهای ورزشی را اعطا کرد.

امیر سرتیپ دوم مجدآرا، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در این مراسم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به منزله یک سازمان تربیت بدنی، ورزش را درسطح کل کشور و یکان های زیر مجموعه، تعمیم داده و در این راستا رؤسای هیئتهای ورزشی ارتش هر دو سال یکبار انتخاب  میشوند.
 
وی  در ادامه افزود: یکی از برنامههای ارتش برای مقابله با تهدیدات موجود، گسترش رشتههای ورزشی کاربردی و همچنین افزایش تیمها در مسابقات جهانی ارتشهای دنیا (سیزم) است.
 
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش همچنین با تأکید بر ورزش سربازان افزود: هر ساله سربازان برگزیده ورزشی ارتش را به جشنواره ورزشی سربازان که در سطح نیروهای مسلح برگزار می­شود معرفی میکنیم.
 
امیر مجدآرا ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام نیروها، یکان ورزشی دایر کرده که در آن برخی از سربازان در خدمت وظیفه عمومی خود به ورزش قهرمانی پرداخته و همچنین به فدراسیونهای مختلف اعزام میشوند و ما تا کنون 287 نفر سرباز را به فدراسیونهای مختلف جهت اعزام به مسابقات و یا شرکت در مسابقات کشوری و برونمرزی معرفی کردهایم.

لازم به ذکر است، این مراسم به منظور معرفی رؤسای جدید هیئتهای ورزشی آجا و تبیین اهداف و برنامهریزی در خصوص رشتههای فعال و همچنین افزایش سطح علمی کارکنان و تأمین نیروهای متخصص و فنی برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار