معاون‌هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری حداکثری سپاه از ظرفیت هنرمندان انقلابی

سردار پورجمشیدیان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری حداکثری سپاه از ظرفیت هنرمندان انقلابی، «هنر» را بهترین زبان برای معرفی انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۵۸۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 13May 2023

لزوم بهره‌گیری حداکثری سپاه از ظرفیت هنرمندان انقلابیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، جشنواره فرهنگی-هنری امر به معروف و نهی از منکر این نیروی زمینی سپاه با حضور حجت‌الاسلام «محمدهادی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه، سردار سرتیپ پاسدار «روح الله نوری» جانشین فرمانده نیرو، سردار سرتیپ پاسدار «علی اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و مدیران و کارکنان این نیرو برگزار شد.

سردار «نوری» جانشین نیروی زمینی سپاه در این مراسم با اشاره به اهمیت هنر و فرهنگ در جامعه با بیان اینکه کار‌های متنوعی در حوزه هنری نیروی زمینی سپاه انجام شده است، اظهار داشت: در برگزاری این جشنواره هم از نیرو‌های پایور و هم از نیرو‌های وظیفه استفاده شده که در نوع خود کار ارزشمندی است.

در ادامه مراسم، سردار «پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه هم با اشاره به اینکه بهترین زبان برای معرفی انقلاب اسلامی هنر است، ادامه داد: نیروی زمینی سپاه باید حداکثر استفاده را از نیرو‌های هنرمند انقلابی داشته باشد؛ چون برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس حتماً باید از فرهنگ و هنر استفاده کنیم که ظرفیت مطلوبی در این زمینه در نیروی زمینی وجود دارد.

سرهنگ پاسدار «شهرام عسکریان» معاون روابط عمومی نیروی زمینی سپاه و دبیر این جشنواره نیز بیان کرد: در این جشنواره بالغ بر ۵۰۰ اثر در رشته‌های سرود، تئاتر، خوشنویسی، شعر، نقاشی، نماهنگ، اینفوگرافی، گرافیک و مقاله‌نویسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که تلاش ما بر این است که در ادامه مسیر در حوزه‌های مختلف فرهنگی همچون شعرخوانی، مجری‌گری و سرود، ورود کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها