معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

اهتمام جدی کلیه دستگاه‌های سطح استان برای تحقق امر جهاد تبیین

«محمدی» گفت: کلیه دستگاه‌های سطح استان باید همت کامل و جدی خود را برای تحقق امر جهاد تبیین بکار گیرند و بصورت شبانه روزی تلاش کنند.
کد خبر: ۵۸۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ - 13May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «تراب محمدی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، امروز (شنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر استان با تاکید بر اینکه حفظ، اشاعه، ترویج و تعمیق ارزش‌های دفاع‌مقدس به نسل حال و آینده از ضروریات جامعه امروزی است، اظهار داشت: اثرگذاری، خلاقیت و نوآوری برنامه‌ها باید همیشه مدنظر باشد تا بتوانیم فرهنگ غنی دفاع‌مقدس را به نحو احسن به جوانان و نوجوانان عزیز منتقل نمائیم.

محمدی با اشاره به روحیه ایثار، فداکاری، همدلی شهدای عزیز و رزمندگان اسلام در دوران دفاع‌مقدس، خاطر نشان کرد: این روحیه باید ادامه یافته و کلیه دستگاه های استان با حفظ این خصوصیات در راستای گرامیداشت مناسبت های دفاع‌مقدس و مقاومت تلاش کنند و حداقل وظیفه خود را در مقابل شهدای عزیز و رزمندگان اسلام ایفا کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، افزود: کلیه دستگاه‌های سطح استان باید همت کامل و جدی خود را برای تحقق امر جهاد تبیین بکار گیرند و بصورت شبانه روزی تلاش کنند.

محمدی با تاکید بر برگزاری پرسمان‌های دانش آموزی و دانشجویی در حوزه دفاع‌مقدس و مقاومت، خاطر نشان کرد: آزادی خرمشهر باید به عنوان یک روز تاریخی و حماسی گرامی داشته شود و برنامه‌های آن مردمی و حضور جوانان و نوجوانان عزیز در آن پررنگ باشد.

وی بر حضور فعال و مستمر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاکید و افزود: دشمن در حال برنامه ریزی برای جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف از جمله فضای مجازی است که ما باید با همت جهادی و تلاش شبانه روزی عرصه را برای دشمن تنگ کرده و ناکام گذاشته و به بهترین وجه ممکن فرهنگ غنی دفاع‌مقدس را انتقال دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی بر اثرگذاری و ارزیابی برنامه‌های اجرا شده در سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر تاکید و گفت: همه دستگاه‌های سطح استان باید در این حوزه درگیر و فعال باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها