دوقطبی سازی به وحدت عمومی آسیب می‌زند

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دو قطبی سازی در جامعه به وحدت عمومی آسیب می‌زند، گفت: در هیچ کشوری اندیشمندان و یا دولتمردان آن، تشویق به دوقطبی سازی و ایجاد حاشیه نمی‌کنند.
کد خبر: ۵۸۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ - 13May 2023

دوقطبی سازی به وحدت عمومی آسیب می‌زندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ناصر ایمانی» در گفت‌وگویی با اشاره به ضرورت پرهیز از ایجاد دوقطبی و حاشیه در جامعه، اظهار داشت: هرگونه دوقطبی سازی در اجتماع واقعیت قطعی ندارد و به شدت به وحدت عمومی ملی آسیب می‌رساند.

وی با بیان اینکه دوقطبی سازی کار غلطی است، ادامه داد: در هیچ کشوری اندیشمندان و یا دولتمردان آن تشویق به دوقطبی سازی و ایجاد حاشیه نمی‌کنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: در بسیاری از کشور‌های دنیا به لحاظ نژادی، فرهنگی و اجتماعی اقوام بسیار مختلفی زندگی می‌کنند، اما هرگز به دوقطبی سازی روی نمی‌آورند؛ به عنوان مثال در ایالات متحده آمریکا پس از چندین قرن مشکل نژادی، قومیتی و اقلیت‌های مختلف وجود دارد، اما هرگز به گونه‌ای تشویق و یا ترویج نمی‌شود که وحدت عمومی در این کشور آسیب ببیند.

ایمانی خطاب به مسئولان و افرادی که در اجتماع تأثیر گذارند، افزود: مسئولان باید توجه کنند که همه ملت را پدیده واحد بدانند و از هرگونه دوقطبی سازی در سخنان، عملکرد و دستورالعمل‌هایشان بپرهیزند.

وی خاطرنشان کرد: ما یک ملت با یک فرهنگ واحد تحت عنوان فرهنگ عمومی ایرانی - اسلامی هستیم هرچند اختلاف نظر‌هایی همانند ملت‌های دیگر کشور‌ها وجود دارد، اما هرگز به این معنا نیست که در کشورمان دو ملت، دو فرهنگ و یا دو سیاست وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار