فرمانده سپاه همدان تاکید کرد؛

نقش موثر زبان هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

سردار «مجیدی» با بیان اینکه زبان هنر بسیار راحت می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج داد، گفت: در زمینه ساخت فیلمی در خصوص شهدای خلبان استان همدان پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۸۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ - 13May 2023

نقش موثر زبان هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه هم افزایی نیروهای مسلح و اعضای کنگره جهت برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان امروز (شنبه) در استانداری برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این جلسه اظهار داشت: در نخستین کنگره شهدای استان همدان، سردار شهید همدانی معتقد بود که کنگره اینگونه نیست که پس از فتح قله کار تمام شود بلکه تازه کار شروع شده و متوجه خواهیم شد که چقدر کار باقی مانده است.

سردار مجیدی با تاکید براینکه برای معرفی هشت هزار شهید استان همدان بسیار باید تلاش کنیم، افزود: امیدواریم بتوانیم در کنگره دوم شهدای ارتش را به خوبی معرفی کنیم.

فرمانده سپاه همدان با اشاره به وجود ۲۳ کمیته ذیل ستاد کنگره شهدای استان همدان، تصریح کرد: شکل اجرایی ستاد در این کمیته‌های ۲۳ گانه رقم می‌خورد و به صورت ۱۵ روز یکبار باید گزارشی از اقدامات خودشان را بیان کنند، بالاتر از آن هم شورای سیاست گذاری است که در سال دوبار برگزار و سیاست‌های کلی کنگره در آن تصویب می‌شود‌.

وی با اشاره به تهیه پلاکی با نام شهید گفت: از سوم خرداد مراسم نمادینی برگزار و سپس با خانواده‌های شهدا دیدار و این پلاک تقدیم آنان خواهد شد. همچنین در تلاشیم اجلاسیه‌ای مخصوص شهدای ارتش تهیه شود.

سردار مجیدی در پایان با تاکید بر اینکه با زبان هنر بسیار راحت می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج داد، متذکر شد: در زمینه ساخت فیلمی در خصوص شهدای خلبان استان همدان پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار