آغاز هفتمین سال فعالیت ستاد مرکزی قرارگاه اربعین در قم

هفتمین سال فعالیت ستاد مرکزی قرارگاه مردمی اربعین با دیدار اعضای این ستاد با معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم، آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴ - 14May 2023

آغاز هفتمین سال فعالیت ستاد مرکزی قرارگاه اربعین در قم

به گزارش دفاع‌پرس از قم، هفتمین سال فعالیت ستاد مرکزی قرارگاه مردمی اربعین با دیدار اعضای این ستاد با ابوالقاسم مقیمی معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم، آغاز شد.

در دیدار فوق، مقیمی با اشاره به ضرورت خدمت هر چه بیشتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع)، بر آمادگی کامل مجموعه استان در این زمینه تاکید کرد.

همچنین رضا حافظی مسئول ستاد عتبات عالیات نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این ستاد ارائه کرد.

مهدی قربانی کرم مسئول و عضو هیئت امنای قرارگاه مردمی اربعین نیز گفت: قرارگاه اربعین با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین از اقصی نقاط جهان در مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها و منازل است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های مردمی استان، از هیئات مذهبی، گروه‌های مردمی و خیرین دعوت می‌شود که به خانواده بزرگ قرارگاه مردمی اربعین بپیوندند تا بتوانیم در خدمت رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) همچون نیمه شعبان بهترین خدمات را ارائه کنیم.

مسئول هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین یادآور شد: کانال رسمی قرارگاه مردمی اربعین در فضای مجازی به آدرس: hikarbala_ir@ به طور تمام وقت اطلاعات مربوط به ظرفیت ها، نیازمندی ها، اقدامات و ... را اطلاع رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار