با حضور فرمانده سپاه الغدیر انجام شد؛

افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در شهرستان تفت

به مناسبت آغاز هفته بسیج سازندگی طرح‌های جهادی شهرستان تفت با حضور سردار «زارع کمالی» افتتاح شد.
کد خبر: ۵۸۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ - 14May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی طرح‌های جهادی شهرستان تفت را افتتاح و از پروژه‌های در دستور کار بازدید کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد طرح جاده بین مزارع مزرعه میرزا دهیاری بنادکوک را افتتاح و اظهار داشت: سپاه و بسیج با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.

در این طرح که به طول دو کیلومتر اجرایی شده است، ۷۰ تن قیر در ۱۰ هزار و ۳۰۰ مترمربع آسفالت مصرف شده است.

این جاده یکی از آرزو‌های دیرینه مردم روستا‌های این بخش بوده که به همت نیرو‌های جهادی بسیج و سپاه بعد از چند سال معطلی اجرایی و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

وی در ادامه سفر خود به تفت از پروژه ساخت منازل مسکونی محرومین در اسلامیه بازدید و ساختمان قرارگاه شهید حاج احمد متوسلیان این شهرستان را نیز افتتاح کرد.

سردار زارع کمالی در آئین افتتاح این قرارگاه گفت: گروه‌های جهادی با انجام مأموریت محوله خار چشم دشمنان ملت ایران شدند و این مهمترین ویژگی تفکر جهادی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: تربیت و پرورش کادر نیروی انسانی جهادی برای تمدن نوین اسلامی از دیگر مأموریت‌های جدی گروه‌های جهادی است که باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

وی تربیت کادر تخصصی برای نظام انقلاب اسلامی از جمله اقدامات انجام شده و موثر گروه‌های جهادی است که باید بیشتر حمایت شود.

سردار زارع کمالی در پایان سخنان خود با بیان این‌که فعالیت جهادی مسیر عاقبت بخیری است، خاطرنشان کرد: تفکر جهادی زمینه ساز توسعه پایدار بر گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار