نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی:

استان البرز از ظرفیت بزرگی برای برگزاری نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی برخوردار است

عباسی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای پویایی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال هستند، گفت: استان البرز از ظرفیت بزرگی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی برخوردار است.
کد خبر: ۵۸۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 14May 2023

استان البرز از ظرفیت بزرگی در جهت برگزاری نمایشگاه تخصصی و بین المللی برخوردار استبه گزارش  دفاع‌پرس از البرز، «علیرضا عباسی» نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، امروز (یکشنبه) از غرفه استان البرز در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۳) در پارک علم و فناوری پردیس بازدید کرد.

عباسی با اشاره به ضرورت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، رشد تولید، مهار تورم و تحقق شعارسال، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی علم و فناوری، چون نمایشگاه اینتکس که از بزرگترین رویداد‌های علم و فناوری در غرب آسیا است و بیش از ۴۵۰ شرکت دانش بنیان، استارتاپ و موسسه علمی در آن حضور دارند فرصت بسیار مناسبی جهت پویایی اقتصاد مقاومتی، توسعه علم و فناوری در کشور، کم اثر کردن تحریم‌های ظالمانه، همکاری شرکت‌های دانش بنیان در جهت تولید دانش و بومی سازی علم در کشور، رشد تولید دانش بنیان است که باید از آن به نحو شایسته‌ای در جهت تحقق شعار سال بهره گرفت.

وی با بیان اینکه دشمنان درصد القاء روحیه یاس و نا امیدی در میان مردم هستند و نمی‌خواهند آن‌ها با دست آورد‌های جوانان مومن ایران اسلامی آشنا شوند، تصریح کرد: نمایشگاه اینتکس فرصت مناسبی جهت آشنایی با جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های استان البرز، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های استان البرز در جهت برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و علمی به نحو شایسته‌ای استفاده شود و بستری فراهم شود تا استان البرز پرچم دار رشد علمی و توسعه صنعتی و اقتصادی در کشور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار