پیشکسوت فوتبال خوزستان در گفت‌وگو با دفاع پرس از اهواز؛

هر خاطره فوتبالی دوران جنگ، می‌تواند سوژه یک اثر هنری باشد

بختیاری‌زاده گفت: ناب‌ترین، تلخ‌ترین و البته شیرین‌ترین خاطرات فوتبالی کشور در زمان جنگ در جغرافیای مقدس خوزستان رخ داده که هر کدام از آن‌ها می‌تواند سوژه یک فیلم سینمایی یا تله فیلم باشند.
کد خبر: ۵۸۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 14May 2023

هر خاطره فوتبالی دوران جنگ، می‌تواند سوژه یک اثر هنری باشد«سیاوش بختیاری‌زاده» پیشکسوت فوتبال خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز ضمن تبریک مناسبت‌های ارزشمندی همچون سوم خرداد و چهارم خرداد به بیان خاطرات زمان جنگ پرداخت و اظهار داشت: خاطرات ناب و ناگفته‌هایی از فعالیت فوتبالی‌ام در دوران دفاع مقدس را مکتوب کرده‌ام و امیدوارم که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان این خاطرات به زیور چاپ آراسته شوند.

وی در ادامه گفت: ناب‌ترین، تلخ‌ترین و البته شیرین‌ترین خاطرات فوتبالی کشور در زمان جنگ در جغرافیای مقدس خوزستان رخ داده که هر کدام از آن‌ها می‌تواند سوژه یک فیلم سینمایی یا تله فیلم باشند.

بختیاری‌زاده افزود: نسل امروز به شدت علاقه‌مند به دنیای فوتبال هستند و اخبار این رشته ورزشی را دنبال می کنند اما از خیلی حماسه‌ها و رخدادهای ورزشی زمان جنگ، اطلاع ندارند و ضرورت دارد که امثال من در قالب های مختلف این خاطرات را بیان کنیم.

کاپیتان سابق تیم منتخب فوتبال خوزستان گفت: جوانان امروز کشور در عرصه ورزش و به خصوص در رشته پرطرفدار فوتبال باید از کسانی الگو بگیرند که ابعاد شخصیتی و غیر ورزشی آن‌ها هم قابلیت الگوپذیری در زندگی‌شان را داشته باشند.

بازیکن سابق فولاد خوزستان یادآور شد: زمانی تصمیم گرفتم خاطرات فوتبالی زمان جنگ را بنویسم که متوجه شدم چند فوتبالیست جوان هم استانی‌ام در فرودگاه بهانه آوردند که با فلان پرواز به مقصد بازی بعدی نمی‌روند و فقط با آن هواپیمای مخصوص پرواز می‌کنند و همین حرکت باعث شد که به امثال این بازیکنان با ذکر این خاطرات بگویم که فوتبال این مملکت درست مثل جبهه، سرباز مخلص و فداکار می‌خواهد.

وی بیان کرد: از دوران نوجوانی با سردار مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و خانواده وی شناخت داشته و دارم و می‌دانم که این سروران عزیز در همه عرصه‌ها و به خصوص ورزش چه قدر در استان تاثیرگذار بوده‌اند و جامعه فوتبال مسجدسلیمان هیچ وقت تلاش‌های این عزیزان را در تثبیت باشگاه نفت مسجدسلیمان فراموش نمی‌کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها