نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

شخصیت امام خمینی (ره) برای نسل جدید تبیین شود

آیت‌الله «حسینی» گفت: باید شخصیت امام خمینی (ره) را برای نسل‌های جوان تبیین کنیم تا نسل‌ جدید نیز با این شخصیت بزرگ آشنا شوند.
کد خبر: ۵۸۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ - 14May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست ستاد بزرگداشت مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت ممتاز الهی بود و بنیان‌گذار انقلابی شد که متعلق به همه مظلومان عالم است.

وی انقلاب اسلامی را الگویی برای همه ملت‌های آزادی‌‌خواه جهان دانست و افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب معمولی نیست و ادامه پیدا می‌کند تا به ظهور حضرت مهدی موعود (عج) وصل شود بنابراین افکار و ذهن‌ها باید برای ظهور منجی عالم بشریت آماده شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه استکبار به دنبال  دشمنی با انقلاب ما هستند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در بسیاری از حوزه‌ها به‌ویژه حوزه نظامی قدرتمند هستیم، در حالی که در زمان پهلوی ما یک کشور مستعمره بودیم. 

حسینی خاطرنشان کرد: اندیشه والای امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری سبب پیشرفت‌های امروز کشور و عزت و اقتدار ما در دنیا شده است و مردم ما قدردان هستند و شیرینی این عزت را درک‌ می‌کنند. 

وی با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی به بسیاری از کشورهای منطقه ثابت شده است، ابراز کرد: باید شخصیت امام را برای نسل‌های جوان تبیین کنیم تا نسل‌ جدید نیز با این شخصیت بزرگ آشنا شوند. 

امام جمعه یاسوج بیان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی تلاش دارد بر نسل‌های جدید ما تأثیر بگذارد و آنها را از ارزش‌ها دور کند و ما نباید اجازه این کار را به دشمن بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها