فرماندار فومن:

تمبر ملی ویژه بزرگداشت آیت‌الله بهجت (ره) رونمایی می‌شود

«فکور» از رونمایی تمبرملی ویژه بزرگداشت آیت‌الله بهجت (ره) خبر داد و گفت: چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله بهجت فومنی (ره)، در مسجد ولیعصر (عج) بالامحله فومن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 14May 2023

تمبرملی ویژه بزرگداشت آیت‌الله بهجت‌(ره) رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «موسی فکور» فرماندار فومن در نشست خبری ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت آیت‌الله العظمی بهجت فومنی (ره) اظهار داشت: نسل نوجوان و جوان امروز نیاز به شناخت این چهره علمی و عرفانی برجسته دارد و در راستای شناخت و شناساندن این عالم بزرگ باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: آیت‌الله بهجت (ره) نماد وحدت است و باید تفکرات، اندیشه و خداباوری ایشان نه فقط در سطح شهرستان بلکه در سطح استان وکشور ترویج شود.

فرماندار فومن از رونمایی تمبرملی ویژه بزرگداشت آیت‌الله بهجت (ره) خبر داد و افزود: چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله بهجت فومنی (ره) ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در مسجد ولیعصر (عج) بالامحله فومن برگزار می‌شود و سخنران این مراسم آیت‌الله محمد مهدی شب زنده‌دار از علمای قم و عضو شورای نگهبان است.

عضو ستاد بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت (ره) در شهرستان فومن هم از اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و قرآنی در مدارس و مجامع ورزشی این شهرستان خبر داد.

فرزاد باشلقی گفت: برای نخستین بار در ۱۴ سال گذشته به جای برگزاری آیین‌های سالگرد در روز‌های منتهی به ایام ارتحال ایشان، مراسم گرامیداشت بهجت‌شناسی به مدت یک ماه در فومن برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و مدارس در سطح شهرستان فومن به اجرا درآمد، اظهار کرد: امسال کتاب سخنرانی‌های مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت (ره) رونمایی شده و سال آینده هم کتابی شامل مجموعه شعر‌های مرتبط با ایشان رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها