مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

مهمترین هدف جشنواره فانوس ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است

سردار «وحیدی» گفت: جشنواره فانوس یکی از محمل های معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه است.
کد خبر: ۵۸۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ - 14May 2023

مهمترین هدف جشنواره فانوس ترویج ارزش های دفاع مقدس در جامعه است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (یکشنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره تولیدات هنری «فانوس» که با حضور جمعی از نمایندگان ادارات و سازمان های فرهنگی هنری استان در ارومیه برگزار شد به  نکاتی پیرامون دفاع مقدس و اهمیت آن از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت.

وی گفت: همانطوریکه معظم له نیز فرمودند دفاع مقدس گنج عظیم و پایان ناپذیریست  که باید آن را استخراج کرد تا مردم از منافع و ذخایر این گنج بهره مند شوند و مهمترین ابزار استخراج این گنج نیز راهیان نور است.

سردار وحیدی تصریح کرد: لذا یکی دیگر از فناوری های مهم از دیدگاه مقام معظم رهبری برای انتقال معارف و ظرفیت های دفاع مقدس زبان هنر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: جشنواره فانوس نیز که امسال هفتمین دوره برگزاری آن است یکی از محمل های معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بشمار می رود که امیدواریم دستگاه های لشکری و کشوری هم افزایی و همکاری بیشتری در برگزاری هرچه بهتر آن داشته باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ایثارگران اظهار داشت: امروز تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس می تواند باعث تحول و حل بسیاری از مشکلات کشور باشد.

سردار وحیدی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت  به واسطه هشت سال دفاع مقدس ، دارای ظرفیت های بسیار بالایی است، گفت: این جشنواره می تواند زمینه ساز شناساندن هر چه بیشتر استان در عرصه مقاومت و پایداری باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار