فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

بیان دستاوردهای امنیت حس آرامش را به جامعه منتقل می‌کند

سردار «حاجیان» گفت: بیان دستاوردها و انتشار تصاویر و کلیپ‌های مرتبط با امنیت‌آفرینی‌ها می‌تواند این حس آرامش را به جامعه منتقل کند.
کد خبر: ۵۸۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ - 14May 2023

بیان دستاوردها حس آرامش را به جامعه منتقل می کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در دیدار با معاون و کارکنان معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در دست اجراست، افزایش اعتماد عمومی مردم به پلیس و جلب اعتماد آن هاست.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم استان باید امنیت ایجاد شده را به خوبی احساس کنند، گفت: بیان دستاوردها و انتشار تصاویر و کلیپ های مرتبط با امنیت آفرینی‌ها می تواند این حس آرامش را به جامعه منتقل کند.

وی تصریح کرد: پیگیری مطالبات و خواسته های به حق مردم از جمله مبارزه با سرقت، شرارت و دیگر ناهنجاری های اجتماعی می تواند باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس و جلب رضایتمندی آنها شود که حتما با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 حاجیان همچنین ارائه آموزش های همگانی را در کاهش جرائم و آگاه سازی اقشار مختلف مردم بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی باید ورود جدی تری نسبت به این موضوع داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین انتقال پبام هایی در خصوص مجازات حمل و نگهداری سلاح های گرم و سرد می تواند افرادی که در این خصوص آگاهی لازم را ندارند، متنبه کرده و آنها را از عواقب این اقدام اشتباه و خطرآفرین باخبر کند.

وی با اشاره به گستردگی کار پلیس و انجام ماموریت های فراوان برای تامین نظم و امنیت جامعه، خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی وظیفه تصویرسازی این اقدامات و انتقال دستاوردهای عملیات های انجام گرفته را دارد تا اقشار مختلف مردم از آن ها مطلع شوند.

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی جای افراد متخصص و آشنا به فضای مجازی است، گفت: خوشبختانه هر کدام از نیروهای این مجموعه با سابقه ای که دارند می توانند برنامه های مورد نظر را به خوبی اجرایی و مبلغ خوبی برای تلاش های دیگر همکاران و دستاوردهای انتظامی استان باشند.

وی همچنین خواستار تعامل بیشتر با رسانه ها و خصوصا صداوسیما برای انعکاس خبرها و اقدامات انتظامی شد و گفت: باید از همه امکانات و تجهیزات لازم برای بیان هرچه بهتر دستاوردهای پلیس به جامعه استفاده کرد و در صورت نیاز این امکانات و تجهیزات در اختیار معاونت فرهنگی اجتماعی قرار می گیرد. 

 حاجیان در پایان از حضور در کرمانشاه و اینکه توفیق خدمتگزاری به مردم این دیار نصیبش شده ابراز خرسندی کرد و گفت:  تلاش می کنیم با مشارکت خود مردم جامعه ای بسازیم که برای شهروندان امن و برای مجرمان ناامن باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار