فرماندار خمین:

محتوا محوری در برنامه‌های آیین ارتحال امام خمینی (ره) مورد توجه قرار گیرد

کمانکش گفت: محتوا محوری در برنامه‌های آیین ارتحال امام خمینی(ره) با محوریت مردم برگزار شود.
کد خبر: ۵۸۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ - 15May 2023
محتوا محوری در برنامه‌های آیین ارتحال امام خمینی(ره) مورد توجه قرار گیردبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «حمید کمانکش» فرماندار خمین در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خمین، اظهار داشت: جهان وامدار امام راحل است و آیین ارتحال ایشان باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
 
وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، حرکتی را برای شناخت کامل از دین بر پایه دیانت سیاستمداری و پایه‌گذاری کرد.
 
فرماندار خمین ادامه داد: امام خمینی(ره) در راستای تحقق بخشیدن به آرمان‌های دینی حرکت کرد و ابعاد مختلف این شخصیت بزرگ باید به خوبی به جامعه و دنیا معرفی شود.
 
کمانکش یادآور شد: خمین زادگاه امام خمینی(ره) است و ویژه برنامه‌های ولادت و ارتحال ایشان در این شهرستان باید پررنگ شود.
 
وی اضافه کرد: ویژه‌برنامه‌هایی از ۱۱ تا ۱۵ خرداد امسال برای آیین ارتحال امام خمینی(ره) در خمین تدارک دیده شده است و دستگاه‌های اجرایی باید از تمام ظرفیت خود برای برگزاری مطلوب این آیین استفاده کنند.
 
فرماندار خمین بر انتقال آموزه‌ها و آرمان‌های امام راحل به نسل جدید تاکید کرد و گفت: ویژه‌برنامه روز ۱۴ خرداد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، اجرای مرحله شهرستانی رویداد ملی شعر روح الله، نشست هم اندیشی خبرگانی و نخبگانی تحول و پیشرفت خمین، اختتامیه رویداد ملی شعر روح الله و یادواره شهدای روستای یوجان از جمله برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خمین است.
 
امام جمعه خمین هم در ادامه این نشست گفت: مردم بصیر خمین به معمار کبیر انقلاب اسلامی علاقه و ارادت ویژه دارند و انتظار است بستر حضور حداکثری مردم این شهرستان در آیین ارتحال امام خمینی (ره) بیش از پیش فراهم شود.
 
حجت‌الاسلام «سید قاسم میرصادقی» متذکر شد: کردار و گفتار امام خمینی (ره) ایشان را از سایر شخصیت‌های جهانی متمایز کرده است و ابعاد شخصیتی امام خمینی باید برای نسل جوان معرفی شود.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار