فرماندار دزفول:

چهارم خرداد باید از زبان و نگاه مردم معرفی شود

خردمند ضمن بیان اینکه چهارم خرداد باید از زبان و نگاه مردم معرفی شود، گفت: دزفولِ امروز با تمام ظرفیت‌هایش پشتوانه‌ای محکم به نام مردم دارد چراکه خواست و اراده مردم این دیار باعث سرافرازی‌شان در دیروز و امروز شده است.
کد خبر: ۵۸۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳ - 15May 2023

چهارم خرداد باید از زبان و نگاه مردم معرفی شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علیرضا خردمند» فرماندار ویژه شهرستان دزفول در نشست هماهنگی برنامه‌های چهارم خرداد که با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان، امام جمعه دزفول، شهردار و مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون حدود ۷۰ طرح برای افتتاح یا کلنگ زنی به ستاد هماهنگی برنامه‌های چهارم خرداد ارائه شده که این آمار همچنان در حال افزایش است.

وی افزود: محور بسیاری از این طرح‌ها، خدمات رسانی به مناطق محروم است که جزئیات آن‌ها بزودی از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم می‌رسد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه قطعا خدمت‌رسانی به چهارم خرداد معطوف نخواهد شد و پس از آن نیز در اولویت کاری مسوولان است، گفت: برنامه شاخص روز دزفول صبح روز چهارم خرداد با حضور فرمانده ارتش به میزبانی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مردم و نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

خردمند بر لزوم انجام تمامی وظایف محوله به کمیته‌های تشکیل شده تاکید کرد و یادآور شد: همزمان با شهرستان دزفول در چهار شهر اهواز، قم، مشهد و کرج برنامه‌هایی با موضوع چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری دزفول، برگزار می‌‌شود که از شبکه‌های استانی و ملی نیز نمایش داده خواهند شد.

رئیس ستاد چهارم خرداد در دزفول ضمن بیان اینکه چهارم خرداد باید از زبان و نگاه مردم معرفی شود، بیان داشت: دزفولِ امروز با تمام ظرفیت‌هایش پشتوانه‌ای محکم به نام مردم دارد چراکه خواست و اراده مردم این دیار باعث سرافرازی‌شان در دیروز و امروز شده است.

وی با اشاره به ایثار مردم دزفول در دفاع مقدس بیان کرد: چهارم خرداد از مقاومت و ایستادگی مردم این شهرستان شکل گرفته و متعلق به همین مردم است لذا مشارکت شهروندان در برنامه‌ها بیش از پیش باید پررنگ شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار