ما متحدیم/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اهمیت حضور دانشجویان در اردو‌های راهیان نور/ باور «ما می‌توانیم» ایران را در ردیف برترین کشور‌ها قرار داده است

سردار «سلیمانی» بر اهمیت حضور دانشجویان در اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت تاکید کرد و گفت: باور «ما می‌توانیم» که در دوران دفاع مقدس به دست آمد، کشورمان را در بسیاری از عرصه‌ها جزو کشور‌های برتر دنیا قرار داد.
کد خبر: ۵۸۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 15May 2023

اهمیت حضور دانشجویان در اردو‌های راهیان نور/ ضرورت فعال بودن عرصه‌های علم و اندیشه‌ورزی در کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تجلیل از خادمین و عوامل اجرایی راهیان نور دانشجویی سال ۱۴۰۱ استان اردبیل که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد و مفهوم قدرت در دنیای کنونی متفاوت شده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی عرصه را برای دشمنان اسلام تنگ‌تر کرد، افزود: هدف پیروزی انقلاب اسلامی نیز گسترش صلح، عدالت و آگاهی در جهان بود؛ کشورمان بعد از انقلاب اسلامی تولید قدرت کرد و برای احیای عظمت از دست رفته خود به میدان آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز با درایت جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، دفاعی و... کشورمان با رشد چشمگیری مواجه شده است؛ به طوری که جمهوری اسلامی ایران در حال قرارگیری در بین قدرت‌های اول دنیا است که همه این موارد قطعاً بدون هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شجاعت‌های معظم‌له دست‌یافتنی نمی‌شد.

وی با اشاره به رشادت‌های لشکر حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، گفت: باور «ما می‌توانیم» که در دوران دفاع مقدس به دست آمد، کشورمان را در بسیاری از عرصه‌ها جزو کشور‌های برتر دنیا قرار داد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: جای خرسندی است که بسیج در اردبیل بستر را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور و برنامه‌های مختلف در کنار آن مهیا کرده است و این اهمیت بسیاری برای ما دارد؛ چرا که هدف از برگزاری این دوره‌ها این است که ظرفیت‌ها را به جوانان نشان داده و بدانیم مسیر ما در آینده چگونه خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ضرورت فعال بودن عرصه‌های علم و اندیشه‌ورزی در کشور، تاکید کرد: اکنون دشمنان نیز می‌دانند کشور ما در حال طی مدارج بالای علمی است و قدرت علمی و اندیشه‌ورزی در کشور دشمن را به هراس می‌اندازد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار