مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

موزه دفاع مقدس می‌تواند تمامی ابعاد دوران دفاع مقدس را به بازدید کنندگان ارائه کند

سرهنگ «الهی راد» گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان یکی از تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا است که در راستای این حرکت عظیم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می‌تواند در تمامی ابعاد دوران پر افتخار دفاع مقدس را به بازدید کنندگان ارائه کند.
کد خبر: ۵۸۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ - 15May 2023

مرکز فرهنگی دفاع مقدس میعادگاه علاقه‌مندان و پیشکسوتان دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، جلسه اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز با موضوع هماهنگی و هم افزایی در ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار داشت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان یکی از تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا است که در راستای این حرکت عظیم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می تواند در تمامی ابعاد دوران پر افتخار دفاع مقدس را به بازدید کنندگان ارائه کند.

جمشید عین‌بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه گفت: تاکنون در ساخت محوطه و راه دسترسی اقداماتی توسط شهرداری بجنورد صورت گرفته که در نظر داریم برابر مصوبه کمسیون عمران شورای اسلامی شهر همگام با موضوعات عمرانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در بالاترین سطح تعاملات عمرانی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار