مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

گسترش ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی به سربازان/ نیرو‌های مسلح ظرفیت بزرگی برای حضور در همه صحنه‌ها دارند

سردار کمالی از گسترش ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی به سربازان خبر داد و گفت: نیرو‌های مسلح ظرفیت بزرگی برای حضور در همه صحنه‌های کشور را دارند.
کد خبر: ۵۸۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 15May 2023

گسترش ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی به سربازانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «موسی کمالی» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست جمعیت هلال احمر با نخبگان اظهار داشت: ۱۲ میلیون در ۳۰ سال گذشته در نیرو‌های مسلح آموزش دیده‌اند و ظرفیت نیرو‌های مسلح برای آموزش جوانان زیاد است.

وی افزود: نیرو‌های مسلح ظرفیت بزرگی برای حضور در همه صحنه‌ها دارند لذا از ظرفیت سربازی در زمینه مهارت آموزی باید بهره‌مند شد و سربازان در قرارگاه مهارت آموزی مهارت‌های تخصصی و عمومی را فرا می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های تخصصی توسط سازمان‌ها و مجموعه‌هایی مانند فنی حرفه‌ای، وزارت جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، وزارت ارتباطات ارائه می‌شود، گفت: طی ۵ سال گذشته یک میلیون و ۷۰۰ هزار جوان در نیرو‌های مسلح آموزش تخصصی دیده‌اند.

سردار کمالی با اشاره به گسترش ارائه آموزش به سربازان گفت: البته آموزش عمومی شامل آموزش‌هایی مانند امداد و نجات، آموزش کسب و کار است، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، سواد مالی و حقوقی و سواد رسانه‌ای است که به سربازان ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: مهارت آموزی و کسب تخصص، نیاز همه جوانان و سربازان کشور است لذا همه دستگاه‌های متولی و رسانه‌ها باید در این راستا با برنامه ریزی هدفمند پای کار باشند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار