یادواره 6 شهید شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

یادواره 6 شهید روستای بیسقفیزن از توابع شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ - 21November 2015

یادواره 6 شهید شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، یادواره 6 شهید روستای بیسقفیزن از توابع شهرستان تربت حیدریه با حضور جمعی از مسئولین محلی، خانواده معظم شهدا و اهالی این روستا در محل حسینیه برگزار شد.

حسن فتحینیامعاون استاندار و فرماندارتربت حیدریه در این مراسم با بیان اینکه هر فردی که در این مرز و بوم زندگیمیکند باید تابع فرمان ولی امر مسلمین جهان باشد، تصریح کرد: امروز هرآنچه که مردم این آب و خاک دارند و به آن افتخار میکنند همه مرهون خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس است که البته در کنار این موضوع هیچگاه نمیتوان از جانفشانیهای جانبازان و ایثارگران آن دوران چشم پوشید.

وی افزود: رمز پیروزی ملت قهرمان ایران در طول هشت سال دفاع مقدس هدایت و رهبری داهیانه امامخمینی(ره)، وحدت ملت و ایثارگری شهدا و جانبازان بود که توانست دشمن را به خاک ذلت بکشاند.

فتحینیا خاطر نشان کرد: امنیت، عزت، اقتدار و معنویت امروز کشور مرهون جانفشانی شهدا و جانبازی ایثارگران است. تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی تأسی به فرهنگ مقدس ایثار و شهادت است و ترویج این فرهنگ می­تواند نجاتبخش کشور از بحران­ها باشد.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: باید جایگاه شهدا را در هر شرایطی والا بپنداریم و در راه پاسداری از خون این غیورمردان همواره هوشیار و آگاه باشیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها