معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد؛

ضرورت نقش‌آفرینی شبکه تربیتی صالحین در پرورش نسل انقلابی

حجت‌الاسلام «حمیدی‌فر» گفت: مربیان و سرمربیان شجره طیبه صالحین بسیج با جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و ارتباط موثر و مستمر با آن‌ها می‌توانند چون سدی محکم و استوار ‌در تربیت نسل جدید و کارآمد و انقلابی در مقابل همجه‌های دشمن بایستد.
کد خبر: ۵۸۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ - 15May 2023

ضرورت نقش‌آفرینی شبکه تربیتی صالحین در پرورش نسل انقلابیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حمید حمیدی‌فر» معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) در نشست قرارگاه تعلیم و تربیت ناحیه بسیج جوین که با حضور سرمربیان و مربیان حلقات صالحین در دفتر امام جمعه جوین برگزار شد، اظهارداشت: جامعه روحانیت، نقش مهمی در تربیت مسائل دینی و انقلابی و جذب نوجوانان و جوانان و سوق دادن آنان به سمت مسجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج دارند.

وی افزود: دشمن اکنون باتمام قوا در مقابل نظام اسلامی و مردم ولایتمدار ایران ایستاده است و چندین سال برای مسئله کشف حجاب کار و برنامه‌ریزی کرده است و اکنون با عوامل نفوذی خود وارد صحنه شده است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع)، تصریح کرد: دشمن با ابزار به‌روز و تهیج‌آمیز و بانگاه پزشکی پوشیدن چادر مشکی در مناطق گرمسیری ایران را باتوجه به جذب گرما برای سلامتی بانوان مُضر اعلام کرده است در صورتی که اینچنین نیست.

حمیدی‌فر بابیان اینکه دشمن در پی‌تزلزل و بی‌تفاوتی بانوان ایران اسلامی نسبت به استفاده از حجاب کامل اسلامی است، تأکید کرد: مربیان و سرمربیان شجره طیبه صالحین بسیج با جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و ارتباط موثر و مستمر با آن‌ها می‌توانند چون سدی محکم و استوار ‌در تربیت نسل جدید و کارآمد و انقلابی در مقابل همجه‌های دشمن باشید.

در پایان این محفل بسیجی از تعدادی از مربیان و سرمربیان قرارگاه تعلیم و تربیت ناحیه جوین تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها