استاندار گلستان:

هلال احمر گلستان مجموعه‌ای موفق است

زنگانه گفت: به تمامی دستگاه‌ها تاکید می‌کنم به حوزه مولدسازی و درآمدزایی ورود پیدا کنند، جمعیت هلال احمر گلستان با راه‌‍اندازی مجدد تولیدات کارخانه روغن زیتون بندرگز سرآمد اقدامات مولدسازی در استان شده است.
کد خبر: ۵۸۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ - 15May 2023

هلال احمر گلستان مجموعه‌ای موفق استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» امروز (دوشنبه) در جمع اعضای جمعیت هلال احمر استان گلستان از فعالیت‌های داوطلبانه و ایثارگرانه این قشر قدردانی کرد و اظهار داشت: هفته هلال احمر امسال به نشان امید نامگذاری شده و امروز جامعه ما نیازمند امید است.

استاندار گلستان در آیین تجلیل از خدمات فعالان طرح نوروزی و هفته هلال احمر گلستان گفت: هلال احمر گلستان یک مجموعه‌ای موفق است که نیروهای پای کار هلال احمر در نوروز 1402 به ارتقای 25 درصد ماندگاری مسافر در استان کمک کردند.

وی ادامه داد: افتخاراتی که در استان در یکسال گذشته در مجموعه هلال احمر رقم خورده باعث شده رتبه هلال احمر استان در کشور اول شود و هلال احمر گلستان یک مجموعه‌ای موفق است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: کار شما اعضای هلال احمر مقدس و با ارزش است و اینکه در مدت کوتاهی موفقیت‌های بزرگ یکی پس از دیگری رقم خورده مایه افتخار و مباهات استان است و اکنون هلال احمر در مسابقه خدمت به عنوان مجموعه ای منسجم یک الگو برای سایر دستگاه ها به شمار می رود.

زنگانه گفت: هلال احمر همیشه پای کار بوده و نمونه بارز آن در نوروز امسال بود که حضور نیروهای هلال احمر در جاده ها و مراکز تفریحی باعث شد ماندگاری مسافر در استان رشد ۲۵ درصدی داشته باشد. به تمامی دستگاه ها تاکید می کنم به حوزه مولدسازی و درآمد زایی ورود پیدا کنند، جمعیت هلال احمر گلستان با راه اندازی مجدد تولیدات کارخانه روغن زیتون بندرگز سرآمد اقدامات مولد سازی در استان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار