در حاشیه دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

فرمانده نیروی دریایی روسیه: مأموریت موفقیت‌آمیز ناوگروه ۸۶ ارتش ایران/ ناوگروه یک کشور ابرقدرت می‌تواند به دور کره زمین سفر کند

دریاسالار «یومنوف» با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ نداجا گفت: ناوگروه یک کشور ابرقدرت می‌تواند به دور کره زمین سفر کند و مأموریت موفقیت‌آمیز این ناوگروه، نشان از آمادگی‌ فنی، تجهیزات، آموزش و تجربه بالای کارکنان آن دارد.
کد خبر: ۵۸۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ - 15May 2023

ناوگروه یک کشور ابرقدرت می‌تواند به دور کره زمین سفر کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دریاسالار «نیکولای یومنوف» فرمانده نیروی دریایی روسیه در حاشیه دیدار با امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ نداجا و سفر این ناوگروه به دور کره زمین اظهار داشت: قطعاً ناوگروه یک کشور ابرقدرت می‌تواند دور کره زمین را طی کند.

دریاسالار یومنوف افزود: از این بابت که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که چنین ناوگروهی دارد و می‌تواند به دور کره زمین سفر کند، خیلی خوشحالم.

فرمانده نیروی دریایی روسیه اضافه کرد: انجام این مأموریت موفقیت‌آمیز نشان از آمادگی‌ فنی، تجهیزات، آموزش و تجربه بالای کارکنان آن دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها