جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

برگزاری دور‌ه‌های معارف جنگ از مصادیق جهاد تبیین است

امیر سرتیپ «الهامی» برگزاری دور‌ه‌های معارف جنگ را از مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: بیان خاطرات شهدا برای جوانان نسل امروز از ضرورت‌های جامعه امروز ماست و باید بیش از پیش به آن توجه شود.
کد خبر: ۵۸۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ - 15May 2023

برگزاری دور‌ه‌های معارف جنگ از مصادیق جهاد تبیین استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دوره معارف جنگ و در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که در گروه پدافند هوایی شهید قاسم حمید دزفول برگزار شد ضمن بر شمردن اقدامات ارزشمند نیروی پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس، غیرت مردان و زنان ایرانی بود که مانع پیشروی ارتش تا بن دندان مسلح بعث عراق شد که اکثر کشور‌های جهان نیز از او حمایت می‌کردند.

امیر الهامی در ادامه گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایرانی با دست‌های خالی در مقابل دشمنانی که تمام‌قد برای نابودی انقلاب اسلامی آمده بودند، قرار گرفتند و علت برتری ما معرفت دینی، ایمان راسخ و تعهد انقلابی تک تک رزمندگان و مردم ما بود که باعث شکست دشمنان شد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: برگزاری دور‌ه‌های معارف جنگ از مصادیق جهاد تبیین است. تبیین مفاهیم دفاع مقدس، چگونگی اجرای عملیات‌های مهم و بزرگ و بیان خاطرات شهدا برای جوانان نسل امروز و شما افسران عزیز و تازه نفس از ضرورت‌های جامعه امروز ماست و باید بیش از پیش به آن توجه شود.

سرتیپ الهامی در ادامه با اشاره به نقش اثرگذار و بی‌بدیل امید و معنویت در جامعه و بین جوانان گفت: در آموزه‌های دینی ما مسلمانان و در مکتب قرآن کریم بزرگترین گناه یأس و ناامیدی از رحمت خداوند است و در جبهه نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس همین بالا بودن روحیه، امید به آینده، افزایش معنویت و یکتاپرستی در پیروزی‌ها بسیار تاثیرگذار بود و امروز نیز برای برون رفت از بحران‌ها و مشکلات جامعه به چنین روحیه و نگاهی نیازمندیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار