فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد؛

لزوم الگوگیری جوانان از حاج قاسم

امیر سرتیپ واحدی با تأکید بر لزوم الگوگیری جوانان از شهید سلیمانی گفت: ما باید مکتب حاج قاسم را مقدس بشماریم و در مسیر این شهید والامقام حرکت کنیم.
کد خبر: ۵۸۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ - 15May 2023

لزوم الگوگیری جوانان از حاج قاسمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری از نمایشگاه کتاب بازدید کرد.

امیر واحدی در بازدید از غرفه مکتب حاج قاسم، با اشاره به اهمیت معرفی این شهید والامقام به مردم، اظهار داشت: باید شهید حاج قاسم سلیمانی را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به علاقه شهید سلیمانی به کتاب افزود: حاج قاسم سلیمانی زمانی که با داعش می‌جنگیدند، مطالعه داشتند که نشان دهنده اهمیت دادن شهید سلیمانی به کتاب و نشر آن است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشار به لزوم الگوگیری جوانان از حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: ما باید مکتب حاج قاسم را مقدس بشماریم و در مسیر این شهید والامقام حرکت کنیم.

امیر واحدی، همچنین ضمن دیدار با «علی رمضانی» قائم‌مقام سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب، از بخش‌های مختلف بخش ناشران عمومی بازدید کرد.

فرمانده نهاجا برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را کاری ارزشمند دانست و افزود: هرچه تلاش در این زمینه بیشتر محقق شود برای فرهنگ جامعه تاثیرگذارتر خواهد بود.

وی در خصوص آثار شهدای نیروی هوایی در نمایشگاه کتاب گفت: در نیروی هوایی ارتش در خصوص شهدا به ویژه شهدای خلبان کار زیادی انجام شده و آثار متعددی به تحریر درآمده است.

امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام، فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری نیروی هوایی، امیر سرتیپ دوم محمد فولادی و رئیس سازمان حفظ ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در این بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار