فرمانده سپاه ناحیه پلدختر:

برگزاری بیش از ۱۲۰ یادواره شهدا در پلدختر

«کریمی فرد» گفت: تا کنون بیش از ۱۲۰ یادواره شهید در شهرستان برگزار شده است که در کنگره شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۵۸۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ - 16May 2023

برگزاری بیش از ۱۲۰ یادواره شهدا در پلدختربه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «منصور کریمی فرد» فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در یادواره «شهید علی مرادی» در منطقه واشیان اظهارداشت: آثار مرتبط با شهدای پلدختر شامل یادواره‌های متعدد در سطح شهرستان که تاکنون به بیش از ۱۲۰ یادواره رسیده، در کنگره شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی  افزود: یکی از این برنامه‌ها یادواره بزرگ شهدای شهرستان است که اسفند سال گذشته در سالن ۹ دی ناحیه پلدختر برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: همچنین در راستای برگزاری کنگره شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان، تاریخ شفاهی رزمندگان و خانواده‌های شهدا و تالیف چندین کتاب در خصوص شهدای شهرستان در دست اقدام است.

وی به ۲ عملیات غرور آفرین حاج عمران و بیت المقدس اشاره کرد و افزود: رزمندگان لرستان و پلدختر در این عملیات‌ها خوش درخشیدند، از جمله شهید شاخص ذوق علی مرادی که جز ۳۰۰ شهید لرستان در عملیات حاج عمران می‌باشد.

کریمی فرد یادآور شد: درخشش و دلاوری‌های رزمندگان لرستان در دوران دفاع مقدس، مورد توجه مقام معظم رهبری واقع و در وصف آنان بیاناتی فرمودند که نشان دهنده عزم، اراده، غیرت و شجاعت مردان لر در دفاع از ارزش‌ها و وطن است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در تجلیل از رشادت و رزم دلاورانه رزمندگان لرستان فرمودند: رزم مردان لر قبل از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: رزمندگان شجاع و سلحشور لرستان در عملیات پیچیده و غرور آفرین حاج عمران نقش محوری ایفا و در این عملیات ۳۰۰ شهید و ۹۲۵ جانباز تقدیم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار