در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

جانشین فرمانده فراجا: لزوم آمادگی مرزبانان برای مقابله با تهدیدات دشمن/ راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا نیاز به اجرایی کردن و استمرار دارد

سردار رضایی با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران دارای تهدید نیست، گفت: می‌طلبد همواره و در همه حال آمادگی‌های لازم را در کنترل و مراقبت از مرزها داشته باشیم.
کد خبر: ۵۸۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۷ - 17May 2023

لزوم آمادگی مرزبانان برای مقابله با تهدیدات دشمنان/ راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا نیاز به اجرایی کردن و استمرار داردسردار قاسم رضایی جانشین فرمانده فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به شهادت مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان اظهار داشت: کلیه مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی انتظامی کشور با انجام تکالیف و اقدام صحیح و به موقع به وظایف خود عمل می کنند.

سردار رضایی در ادامه با تقدیر از عملکرد فرماندهی مرزبانی فراجا افزود: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران دارای تهدید نیست، چرا که ایران اسلامی دارای آرمانی عمیق و روحیه استکبار ستیز دارد، پس می طلبد همواره و در همه حال آمادگی‌های لازم را در کنترل و مراقبت از مرزها داشته باشیم.

جانشین فرمانده فراجا با تاکید بر راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا نیاز به اجرایی کردن و استمرار دارد و لازمه تحقق آن دقت زياد، سرعت بالا، اشراف کامل و هوشياری در ماموريت‌ها است.

وی ارتقاء توان عملیاتی و رزم مرزبانان و توجه ویژه به سازمان دوم رزم در یگان های مرزی را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال 1402 به مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، مرزبانی در تحقق این شعار نقش اساسی و تاثیرگذار دارد که برای این امر مبارزه قاطع با قانون شکنان و قاچاقچیان باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها