پارلمان عربی خواستار اتخاذ موضعی قاطع برای پایان اشغال فلسطین شد

پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ - 17May 2023

پارلمان عربی خواستار اتخاذ موضعی قاطع برای پایان اشغال فلسطین شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، پارلمان عربی در بیانیه‌ای به مناسبت ۷۵امین سالروز اشغال فلسطین بر ضرورت حمایت از ملت فلسطین در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

پارلمان عربی نسبت به ادامه کوچاندن فلسطینیان و توسعه شهرک‌سازی برای صهیونیست‌ها در اراضی فلسطینی هشدار داد و تاکید کرد که این اقدامات نقض صریح قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی و در راس آن قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت است.

در این بیانیه از جامعه بین‌الملل خواسته شده به مسئولیت‌های خود در قبال اقدامات غیرقانونی و ضدبشری رژیم صهیونیستی عمل کرده و دست از سیاست‌های یک بام و دو هوا در رابطه با فلسطین بردارد و این رژیم را برای توقف تمامی تجاوزات خود علیه ملت فلسطین تحت فشار قرار دهد.

روز گذشته مصادف با ۱۵ مه ۲۰۲۳، هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه یا همان اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی بود، رخدادی که با صد‌ها قتل‌عام و آواره‌سازی و اخراج صد‌ها هزار فلسطینی محقق شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها