در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

امیر «واحدی»: تجهیز پهپادهای نهاجا به سیستم‌ جنگال و مهمات دورایستای نقطه‌زن/ نیروی هوایی مقابل هرگونه تهدیدی ایستاده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با تلاش متخصصان و نخبگان، نسبت به ساخت پهپاد و تجهیزات جنگال اقدام کردیم و پهپادهای ما به سیستم‌ جنگ الکترونیک و مهمات دورایستای نقطه‌زن مجهز شده‌اند.
کد خبر: ۵۸۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷ - 28May 2023

نیروی هوایی ارتش با تمام توان و علم روز مقابل هر تهدیدی ایستاده است/خودکفایی نیروی هوایی ارتش در تامین تجهیزاتامیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره روند حرکت این نیرو برای تبدیل شدن به «نیروی هوایی دانشمند در تراز نظام اسلامی» اظهار داشت: برای دانشمند شدن نیروی هوایی در همه حوزه‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم و امیدواریم که اقدامات صورت گرفته منجر به رضایت فرمانده معظم کل قوا شود.

امیر سرتیپ واحدی درباره توانمندی نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو با همکاری وزارت دفاع درخصوص تولید هواپیماهای با‌سرنشین و بدو‌ن‌سرنشین، بمب‌های دورایستای نقطه‌زن، موشک‌های برد بلند و سایر تسلیحات، اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اینکه در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز این نیرو به خودکفایی کامل رسیدیم، اضافه کرد: با همکاری وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیشرفت‌های خوبی در تمامی حوزه‌ها داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های نیروی هوایی ارتش در زمینه جنگ الکترونیک به علم روز مجهز شده‌اند، افزود: با تلاش متخصصان و نخبگان، نسبت به ساخت پهپاد و تجهیزات جنگال اقدام کردیم و پهپادهای ما به سیستم‌های جنگ الکترونیک و مهمات دورایستای نقطه‌زن مجهز شده‌اند.

امیر واحدی با تأکید بر اینکه تمامی تجهیزات نیروی هوایی ارتش بومی بوده و نیاز به واردات هیچ‌گونه تجهیزاتی نداریم، عنوان کرد: نیروی هوایی ارتش با تمامی توان مقابل هرگونه تهدیدی ایستاده است.

به گزارش دفاع‌پرس، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب امیر سرتیپ واحدی به‌عنوان فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرده‌اند: «اهتمام به ارتقاء توان و آمادگی‌های رزم در پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدید هوایی و رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های ذیربط لشکری و کشوری، مورد انتظار است».

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار