در حاشیه مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های ندسا مطرح شد؛

تمجید فرمانده نیروی دریایی سپاه از عملکرد ناوگروه ۸۶ ارتش/ وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به مأموریت موفقیت‌آمیز هشتاد و ششمین ناوگروه نداجا گفت: شکوه کاری که ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش رقم زده بسیار ارزشمند است و من دست تمام رزمندگان نیروی دریایی ارتش را می‌بوسم.
کد خبر: ۵۸۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 17May 2023

سردار تنگسیریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های این نیرو با اشاره به اهمیت مجاهدت دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: شکوه کاری که ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.

دریادار تنگسیری ادامه داد: ناوشکن «دنا» در امواج سنگین اقیانوس خوب عمل کرده و این شناور ساخته دست ایرانیان است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پیش از انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها برای آوردن این‌گونه شناور‌ها باید حضور مستشاری می‌داشتند، اما پس از انقلاب، با خودباوری و اعتماد ملی توانستیم روی پای خودمان بایستیم.

وی تصریح کرد: تحمل تلاطم‌های سخت توسط رزم‌ناو دنا نشانه درخشندگی این مأموریت است و من دست تمام رزمندگان نیروی دریایی ارتش را می‌بوسم که چنین افتخار بزرگی برای کشور آفریدند.

سردار تنگسیری تأکید کرد: هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد و باید با استقبالی گرم و باشکوه از دلاوران این ناوگروه، اقدام صورت گرفته را افتخار ملی بدانیم.

فرمانده ندسا با بیان اینکه دور زدن دنیا کار بزرگی بود، افزود: این شجاعت فرزندان ملت ایران را تبریک می‌گویم. ما به کوری دشمنان، سرباز و تحت اوامر رهبری هستیم و دشمنان بدانند که نمی‌توانند بین سپاه و ارتش فاصله‌ای ایجاد کنند.

دریادار تنگسیری در پایان خاطرنشان کرد: وحدت ارتش و سپاه و همدلی میان ما ناگسستنی است و با یکدیگر پای متجاوز را خرد می‌کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها