مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری البرز:

شهر‌های استان البرز میزبان جشن‌های مختلف روز دختر خواهند شد

«آقایی» از برپایی جشن‌های روز دختر در شهر‌های مختلف استان البرز همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: جایگاه دختران و زنان در دین مبین اسلام بسیار رفیع و ارزشمند است.
کد خبر: ۵۸۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ - 17May 2023

شهر‌های استان البرز میزبان جشن‌های مختلف روز دختر خواهند شد«معصومه آقایی» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس جشن‌های متنوع و مختلفی در محلات، شهر‌ها و شهرستان‌های استان البرز جهت گرامیداشت روز دختر و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) به عنوان یک الگوی برتر زنان و دختران ایرانی برگزار خواهد شد.

وی مهم‌ترین اهداف بزرگداشت روز ملی دختر را امید آفرینی در میان جامعه دختران و به ویژه در میان دختران نوجوان دانست و تصریح کرد: دختر برکت خانواده و جامعه ایرانی است و تکریم او ریشه در باور‌های عمیق فرهنگ ایران اسلامی دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز با تاکید بر اینکه دشمنان درصدد القاء افکار منفی به دختران نوجوان هستند و می‌خواهند جایگاه رفیع دختر و زن در فرهنگ ایرانی اسلامی را از آن‌ها پنهان کنند، افزود: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی احیاء جایگاه رفیع زن و دختران مسلمان و جلوگیری از تبدیل شدن آن‌ها به یک کالا همانند کشور‌های غربی بود.

آقایی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد هستند تا از دنیای غرب یک آرمان شهر و بهشت خیالی در ذهن دختران نوجوان ما بسازند، عنوان کرد: این تصویر خیالی رسانه‌های بیگانه حقیقت ندارد و زن در دنیای غرب جایگاه بسیار تحقیر شده‌ای دارد که دختران ما باید نسبت به آن آگاه شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری البرز با اشاره به برپایی جشن روز دختر در سالن نژاد فلاح شهرداری کرج، خاطرنشان کرد: این جشن بزرگ با حضور ۱۵۰۰ نفر از دختران شهر کرج و استان البرز برگزار خواهد شد و همزمان جشن‌های مختلفی نیز در شهر‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار