فرمانده نیروی هوایی ارتش:

کارکنان روابط عمومی نیروهای مسلح مشاور امین فرماندهان هستند

امیر سرتیپ واحدی گفت: کارکنان روابط عمومی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جامعه به‌عنوان مشاوری امین و پل ارتباطی بین جامعه و سازمان، فرماندهان و مسئولان را یاری می‌دهند.
کد خبر: ۵۸۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 17May 2023

نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با کارکنان روابط عمومی این نیرو، ضمن تبریک این روز به تلاشگران عرصه رسانه، با بیان اینکه روابط عمومی چشم بینای هر سازمانی است، اظهار داشت: کارکنان روابط عمومی با رصد دقیق تحولات جامعه به‌عنوان مشاوری امین در حوزه رسانه فرماندهان را یاری می‌دهند تا بهترین عملکرد را در معرفی و انتشار اخبار عملکرد و توانمندی‌های نیرو در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته باشند.

امیر واحدی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای و روابط عمومی در ارتش به‌ویژه در نیروی هوایی نسبت به سایر سازمان‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: کارکنان روابط عمومی این نیرو با کار حرفه‌ای و با رعایت ملاحظات امنیتی نسبت به تولید، انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار اقدام می‌کنند که علاوه بر نشان دادن اقتدار ارتش و نهاجا به مردم و جهانیان، دشمن را در دستیابی و بهره‌برداری از اطلاعات ناکام گذاشته‌اند و این با بصیرت بالای کارکنان روابط عمومی امکان‌پذیر بوده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: روابط عمومی کار بسیار حساس و دقیق و فعالیت در این عرصه نیازمند کار شبانه‌روزی است. روابط عمومی کارکنانی صبور، پا در رکاب، باتجربه و زبده را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی علم و هنر نفوذ در دل‌ها و پل ارتباط بین کارکنان، جامعه است، عنوان کرد: حوزه عمل روابط عمومی احساسات و افکار عمومی است که این بخش با فن و هنر خود به جامعه تأثیرگذار می‌گذارد و بازخورد واقعی افکار عمومی را برای عملکرد بهتر سازمان دریافت می‌کند و در اختیار مسئولان قرار می‌دهد.

امیر واحدی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان روابط عمومی این نیرو با اشاره انعکاس تلاش‌های صورت گرفته نیروی هوایی ارتش در رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: معرفی دستاورد‌های ارتش به‌ویژه نیروی هوایی ارتش در طی این سالیان در حوزه جهاد خودکفایی، پهپاد، اورهال (بازآماد)، ساخت و رونمایی از دو دستاورد بزرگ ارتش و نیروی هوایی همچون پایگاه زیرزمینی ۳۱۳ و عقاب ۴۴، اجرای طرح‌های مردم‌یاری در روستا‌های دوردست و مناطق کمترتوسعه‌یافته، حضور مستمر در زمان انتشار ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این نیرو، معرفی شهدای نیروی هوایی ارتش و سایر برنامه‌های دیگر تنها بخش کوچکی از فعالیت‌های روابط عمومی این نیرو است که به‌صورت شبانه‌روزی و با کار جهادی انجام گرفته و در حال انجام است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: روابط عمومی با ایجاد ساختاری نظام‌مند و اصولی در راستای اعتلای نیرو قدم برمی‌دارد و باید همیشه و در هر زمان آماده به کار و فعالیت باشد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار