برگزاری جلسه هم اندیشی حوزه دفاع مقدس با دانشگاه فرهنگیان در خوزستان

جلسه هم اندیشی در خصوص مقدمات ایجاد تفاهم نامه مشترک بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دانشگاه فرهنگیان استان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 17May 2023

برگزاری جلسه هم اندیشی حوزه دفاع مقدس با دانشگاه فرهنگیان در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم اندیشی در خصوص مقدمات ایجاد تفاهم نامه مشترک بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دانشگاه فرهنگیان استان امروز در اهواز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «مسعود صالحی» مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان و حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالباری جوانمردزاده» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه فرهنگیان برگزار شد مقرر گردید که در چند مورد مهم تفاهم نامه ای میان هر دو نهاد منعقد شود.

تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس، برگزاری کارگاه آموزشی و روشنگری برای اساتید، کارکنان و دانشجویان در حوزه جهاد تبیین و دفاع مقدس، چاپ مشترک کتاب و دیگر امورات فرهنگی و هنری از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد که در چند کارگروه مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت به ایجاد یک تفاهم نامه مشترک برسند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار