فرمانده نیروی زمینی سپاه:

سپاه برای رفع مشکل تنش آبی در کشور تلاش می‌کند

سردار پاکپور گفت: سپاه و وزارت نیرو دست به دست هم داده‌اند تا مشکل تنش آبی را در کل کشور به‌ویژه در نقاط مرزی و محروم حل کنند.
کد خبر: ۵۸۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 17May 2023

سپاه تلاش دارد مشکل تنش آبی را در کل کشور رفع کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستا‌های استان کردستان که به‌صورت نمادین در «مالوجه» از توابع شهرستان قروه برگزار شد، با تقدیر از دست‌اندرکاران پروژه‌های آب‌رسانی و مردم‌یاری در کشور و کردستان، اظهار داشت: رفع موضوع تنش و چالش‌های آبی که در سطح کشور داشتیم در قالب پروژه‌های مختلف در سطح کشور دنبال شد و پروژه‌های متعددی در این راستا توسط سپاه در حال اجراست.

سردار پاکپور افزود: سپاه اکنون در مناطق مرزی و کمتربرخودار مشغول خدمت‌رسانی و آب‌رسانی است. بر خود وظیفه می‌دانیم از تمام کسانی که در مسیر رفع تنش آبی کشور تلاش می‌کنند، تقدیر کنیم و امیدواریم که هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از کل این پروژه‌ها باشیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: سپاه از اول انقلاب تاکنون در منطقه کردستان و آذربایجان غربی حضور مستمر داشته و در کنار ایجاد امنیت، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی را از برنامه‌های اساسی قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع تنش آبی در کردستان از ۲ سال قبل مطرح شد و رفع این مشکل در اولویت دولت قرار گرفت؛ بر این اساس سپاه با تمام امکانات در راستای رفع تنش آبی در کردستان ورود کرد و با گذشت ۱۰ تا ۱۱ ماه از شروع پروژه‌های رفع مشکل آب در کردستان، بیش از ۳۶ درصد کار انجام شده است.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات، سپاه و وزارت نیرو دست به دست هم داده‌اند تا مشکل تنش آبی را در کل کشور به‌ویژه در نقاط مرزی و محروم حل کنند و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مشکل مردم را رفع کنیم.

فرمانده نزسا افزود: گرچه مسئولیت ما ایجاد امنیت است و باید کار‌های سخت نظامی انجام دهیم، اما به‌عنوان پاسدار انقلاب رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می‌دانیم و یکی از اساسی‌ترین کار‌های ما مردم‌یاری است؛ چرا که معتقدیم کار‌های مردم‌یاری امنیت پایدار را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: رفع مشکلات مردم در امنیت پایدار و عمق‌بخشی به امنیت تأثیر فراوانی دارد و ما برطرف کردن مشکلات و فراهم شدن امکانات در نقاط مختلف در ارتقای امنیت و عمق‌بخشی به امنیت را دیده‌ایم.

سردار پاکپور عنوان کرد: کار آب‌رسانی به ۱۶۹ روستای کردستان با همین دیدگاه به سپاه واگذار شده و امروز بخشی از این روستا‌ها افتتاح و مابقی نیز با سرعت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار