در مراسم افتتاح طرح‌ اشتغال و محرومیت‌زدایی خراسان جنوبی؛

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور: «رسیدن به اقتصاد مردم‌سالار» مهم‌ترین هدف سازمان بسیج سازندگی است

سردار «زهرایی» با تأکید بر اینکه اقتصاد مردم‌سالار هدف نهایی بسیج است که باید محقق شود، گفت: اقتصاد یک موجود زنده و باید رفتا مان متناسب با نیازهای آن باشد.
کد خبر: ۵۸۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 17May 2023

«رسیدن به اقتصاد مردم‌سالار» مهم‌ترین هدف سازمان بسیج سازندگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند،، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح طرح‌های اشتغال و محرومیت‌زدایی استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی به منظور تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» در راستای ادامه فعالیت‌هایی که در سال‌های گذشته شروع کرده، تکمیل زنجیره‌های ارزش را براساس خوشه‌سازی و راهبران شغلی سرلوحه کار قرار داده است.

وی از فعالیت ۲۲ هزار صندوق قرض‌الحسنه مردم‌پایه در کشور در زمینه تولید محصولات مزیت‌دار هر منطقه خبر داد و بیان داشت: در زمینه حلقه مفقوده نمانام‌سازی و فروش محصولات، خوشه‌سازی و فروش تولیدات صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی با برگزاری نمایشگاه‌های دائمی و فصلی عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی در دستور کار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تأکید کرد: پیوست بین گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت و صندوق قرض‌الحسنه مردمی دنبال می‌شود که در مجموع اقتصاد مردم‌سالار هدف نهایی سازمان بسیج سازندگی است که باید محقق شود.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه اقتصاد یک موجود زنده و باید رفتا مان متناسب با نیازهای آن باشد، تبیین کرد: در سازمان بسیج وظیفه تسهیل‌گری بین نهادها و مردم را داریم و اگر بانکی تسهیلات نمی‌دهد و نهادی مجوز صادر نمی‌کند ما طرف مردم هستیم چون مسئله آنان مسئله بسیج است و تلاش می‌کنیم تا مشکلات مردم را حل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار