با حضور سردار «زهرایی»؛

۳۴۹ طرح عمرانی و اشتغالزا در خراسان جنوبی افتتاح شد

۳۴۹ طرح اشتغالزایی، عمرانی و محرومیت‌زدایی با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان با حضور سردار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در استان خراسان جنوبی افتتاح شد.
کد خبر: ۵۸۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 17May 2023

۳۴۹ طرح عمرانی و اشتغالزا در خراسان جنوبی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، ۳۴۹ طرح اشتغالزایی، عمرانی و محرومیت‌زدایی با حضور سردار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار «مهدوی» فرمانده سپاه خراسان جنوبی، «مهدی هنری» مسئول بسج سازندگی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

برای اجرای این طرح‌ها ۵۲ میلیارد تومان هزینه شده که زمینه اشتغال ۵۷۳ نفر را فراهم کرده است که از این تعداد ۲۸ طرح عمرانی بودند که آسفالت روستای «برج محمد» شهرستان قائنات به نمایندگی از آن‌ها افتتاح شد.

کارگاه صنایع دستی چوبی هم به نمایندگی از طرح‌های اشتغال با اشتغال‌زایی برای ۵ نفر افتتاح شد. همچنین نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» با ۵۳ غرفه با هدف شناسایی و شبکه‌بندی تولیدکنندگان خرد و مشاغل خانگی ذیل صندوق‌های قرض‌الحسنه افتتاح شد.

حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی باعث می‌شود مشکلات آن‌ها رصد و ضمن تسهیل‌گری در صدور مجوزها و حمایت‌های لازم برای خود بازاریابی کنند و در ادامه به صورت خودکفا فروش تولیدات روستایی را داشته باشند.

طی یکسال گذشته بسیج سازندگی ۴۱۲ طرح را در خراسان جنوبی با اعتبار ۱۰۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسانده است.

احداث ۱۷ مجتمع آبرسانی برای ۶۹ روستا و ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان از جمله طرح‌های در دست اجرای این نهاد در استان است.

سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با سفر به شهرستان قاینات در مراسم بهره‌برداری از پروژه آسفالت روستایی، کارگاه صنایع‌دستی و افتتاح نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» حضور یافت و از کارگاه دانش‌بنیان تولید سوخت‌های زیستی هم بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار