در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمرند و رهبر معظم انقلاب اسلامی روابط عمومی ها را بهترین نمایانگر اوظاع سازمان ها و منعکس کننده مسایل درونی بر می شمارند، همچنین نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه فرهیخته کرج انعکاس واقعی اخبار و رویدادها با چاشنی امیدبخشی به مردم و بومیسازی رسالت های روابط عمومی هر سازمان را از ماموریت های روابط عمومی ها عنوان نمود.
بی شک، در جهان امروز که به عصر ارتباطات نامگذاری شده است نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با مردم و اقناع افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند.
در این میان وجود مدیران اثرگذار روابط عمومی که به مثابهِ پُلی سازنده میان سازمان و مخاطبان نقش آفرینی می کند مهم و حائز اهمیت است چراکه این نهاد پاسخگو با ایجاد ارتباطی دو سویه در جهت ایجاد رابطهای سازنده و مثبت مابین سازمان، مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی گام بر می دارد.
و نقش مهمی را در ایجاد اعتماد اجتماعی در شرایط حساس امروز کشور که درگیر جنگ روانی و اقتصادی با دشمن است در تبیین برنامه ها و ارائه دستاوردهای نظام و دولت و خنثی سازی القائات نادرست دشمن در جنگ روانی مهم و تعیین کننده بازی می کند.
در این شرایط خاص روابط عمومی ها را بایست سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ روانی دشمن قلمداد نمود و در این راستا وظیفه ای بس خطیر و سنگین برعهده دارند. از این رو می طلبد که دستگاه ها و ارگانها در تقویت این نهاد مهم و اثرگذار اهتمام جدی داشته باشند.
اینجانب، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالین این عرصه خطیر، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفهای کارکنان روابط عمومی در تمامی سازمان ها به ویژه مدیران و کارکنان خدوم روابط عمومی های دستگاه ها و ادارات استان البرز، شاهد ارتقای سطح تعامل سازمان ها با مردم و رسانه ها باشیم.
انتهای پیام/