با صدور پیامی؛

«مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران» روز روابط عمومی را تبریک گفت

سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ - 17May 2023

سردار «ملکی» روز روابط عمومی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی فرصتی برای مرور نقش و جایگاه روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و یکی از ابزار‌های مدیریتی در فعالیت‌های حرفه‌ای به شمار می‌آید.

اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی در برهه‌ای از زمان که شاهد پیشتازی اطلاع‌رسانی در عرصه‌های مختلف هستیم به عینه مشهود است؛ توجه ویژه به روابط عمومی به عنوان نهادی نظام‌مند در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم بین مدیران و کارکنان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

روابط عمومی از این جهت که محور اساسی کسب منافع برای سازمان‌ها محسوب می‌شود باید مورد توجه مدیران واقع شود و به عنوان یک حرفه و فن تخصصی برای کسب جایگاه و منزلت و مرتبه واقعی گام بردارد چرا که موفقیت سازمان‌ها و ادارات به عملکرد روابط عمومی آن وابسته است.

روابط عمومی یک هنر و تخصص است و در بیانات رهبر معظم انقلاب بار‌ها به اهمیت آن اشاره و تاکیدات فراوان شده است چرا که برای ترویج گفتمان انقلاب نیازمند اطلاع‌رسانی هنرمندانه، به‌هنگام و مستمر پیشرفت‌ها و عملکرد‌ها با استفاده از ابزار قوی مدیریتی و همچنین بکارگیری نیرو‌های نخبه، متخصص، معتمد، متعهد و صاحب‌نظر در نهاد روابط عمومی‌ها هستیم.

اینجانب بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به همکاران زحمتکش، پرتلاش و پویا در روابط عمومی‌های ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی و همچنین خبرنگاران و رسانه‌های استان که همواره در برگزاری برنامه‌های مختلف همراه هستند، تبریک می‌گویم و اعلام می‌کنم روابط عمومی یک نوع مجاهدت دلسوزانه، اهتمام مضاعف و بهینه و تلاش خالصانه و عاشقانه‌ای است که شرح و توصیف آن در بیان و کلمه نمی‌گنجد و این جهاد مقدس را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار