فرمانده کل انتظامی کشور:

استان کرمان تاکنون در مقابله با اشرار موفق عمل کرده است

سردار «رادان» گفت: استان کرمان تاکنون در حوزه مقابله با اشرار موفق عمل کرده است، با این وجود بعد از این با تقویت‌هایی که در استان کرمان انجام خواهد شد، این استان در این حوزه هم قاطعانه‌تر و هم پرصلابت‌تر ظهور و حضور پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۵۸۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ - 17May 2023

استان کرمان تاکنون در مقابله با اشرار موفق عمل کرده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،  سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور عصر امروز جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف و برنامه‌های خود در سفر به استان کرمان، اظهار داشت: زیارت مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهدای انتظامی و دیگر شهدای استان و همچنین ارزیابی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان کرمان و جمع‌بندی آن از جمله برنامه‌های سفر به کرمان است.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان کرمان با مدیریت فرمانده و پرسنل آن توانستند هم در صف و هم در ستاد و پشتیبانی نمرات خوبی را به خود اختصاص دهند، گفت: استان کرمان از استان‌هایی است که توانسته تمام شاخص‌های ما را کسب کند باید به پرسنل و مردم این استان تبریک گفت.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در این سفر قرار شد یکسری از اتفاقات در استان کرمان رقم بخورد، افزود: استان کرمان به پهپادهای بیشتری در حوزه انتظامی تجهیز خواهد شد تا در حوزه تصادفات و در حوزه مقابله با سرقت، نقش بیشتری را اعمال کنند.

وی با بیان اینکه استان کرمان تاکنون در حوزه مقابله با اشرار موفق عمل کرده است، ادامه داد: با این وجود بعد از این با تقویت‌هایی که در استان کرمان انجام خواهد شد، این استان در این حوزه هم قاطعانه‌تر و هم پرصلابت‌تر ظهور و حضور پیدا خواهند کرد.

سردار رادان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه معتادان متجاهر در استان کرمان، بیان کرد: استان کرمان در موضوع معتادان متجاهر توفیقات خوبی در حوزه جمع‌آوری و قرار گرفتن آنها در کمپ‌های ترک اعتیاد انجام داده است.

وی به جلسه‌ای که در این حوزه با سردار مومنی داشتند نیز اشاره کرد و افزود: کمبودهایی در بخش نگهداری وجود دارد که قول داده شد که در این زمینه کمک کنند تا به زودی این کمبودها حل شود و ما پای قولی که به مردم دادیم، هستیم و مردم ما را در بحث معتادان متجاهر در کف خیابان ارزیابی کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در حوزه کاهش تصادفات، پیشنهاداتی آماده شده، گفت: رئیس‌ جمهور عنوان کردند که در قالب یک برنامه 50 درصد کاهش تلفات و جانباختگان تصادفات را داشته باشیم که یک عدد چند هزار نفری را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به این عدد با شرایطی قابل تحقق است، افزود: الزامات تحقق کاهش تصادفات را برنامه، سهم هر دستگاه را مشخص و خدمت ریاست جمهور ارائه کردیم.

سردار رادان با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ها در حوزه اصلاح تخلفات حوزه راهور است که بتوانند بازدارنده شود، گفت: تقریباً همه موارد ‌مورد تایید قرار گرفته و باید به زودی ابلاغ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار