راوی دفاع مقدس:

ایستادگی و مقاومت دانش‌آموزان در دفاع مقدس فراموش نشدنی است

سردار «احمدیان» با بیان اینکه آنچه از دوران دفاع مقدس مانده افسانه نیست، گفت: هنوز شاهدانی وجود دارند که چطور همین قشر دانش‌آموز از آبروی نظام و اسلام در جنگ دفاع کردند و با رشادت‌های همین قشر دانش‌آموز عملیات فتح‌المبین پیروز شد.
کد خبر: ۵۸۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 18May 2023

ایستادگی و مقاومت دانش‌آموزان در دفاع مقدس فراموش نشدنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمد احمدیان» روای دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه در یادواره ۴۵۰ شهید دانش‌آموز خراسان جنوبی به رشادت‌های بسیجیان دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: برخی می‌گویند اینها احساسی بودند اما در عملیات فتح‌المبین همین رزمندگان دانش‌آموز نشان دادند که با سن کم هم می‌توان مردانگی داشت.

وی گفت: جوانانی که از همین آب و خاک دنیا را به حیرت وا داشته‌اند باید به جوان و نوجوان امروز معرفی شوند تا قدر امنیتی که داریم را بیشتر بدانیم.

روای دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز هم دشمن مردانگی همین قشر را هدف قرار داده و غیرت دانشجویان هم نشانه رفته است، افزود: دشمن بسیاری از رشادت‌های آن دوران را دیده و هدف قرار داده اما در کشور خود ما این ارزش‌ها دیده و شنیده نشده است.

سردار احمدیان با بیان اینکه آنچه از دوران دفاع مقدس مانده افسانه نیست، عنوان کرد: هنوز شاهدانی وجود دارند که چطور همین قشر دانش‌آموز از آبروی نظام و اسلام در جنگ دفاع کردند و با رشادت‌های همین قشر دانش‌آموز عملیات فتح‌المبین پیروز شد.

وی بر لزوم معرفی ارزش‌هاب دوران دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد و بیان داشت: بسیاری از دانش‌آموزان به خاطر سن کم نمی‌توانستند اعزام شوند اما در شناسنامه‌های خود دست برده و به هر قیمتی خواستند از ارزش‌ها دفاع کنند.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه نسل امروز هم باید با تأسی از رشادت‌های همان دانش‌آموزان در خط ولایت بمانند تا حکومت اسلامی به دست صاحب اصلی برسد، ابراز داشت: چون از شهدا فاصله گرفته‌ایم امروز نسل جوان ما دچار تردید شده‌اند لذا وظیفه داریم تا تک تک کسانی را که از جان خود در راه ارزش‌های وطن گذشتند، معرفی کنیم.

سردار احمدیان با تأکید بر اینکه خیلی افراد امروزه دچار تردید شدند و برخی جایگاه ولایت را نمی‌دانند، تصریح کرد: باید تمام دغدغه در جامعه امروز حیا باشد و اگر نسل جوان بعضی جاها زمین خورده باید برایش دعا کرد تا هویت خود را پیدا کند.

وی بیان داشت: در عملیات کربلای چهار کسی که موقعیت رزمندگان را برای دشمن در آن عملیات افشا کرد فردی بود که لباسی هم رنگ همان رزمندگان را داشت اما به خاطر پول و شهرت اطلاعات عملیات را به دشمن لو داد و در این زمان هم افرادی به خاطر چند دنبال کننده در فضای مجازی شهرهای کشور را به آشوب کشیدند.

راوی دفاع مقدس با تأکید بر اینکه باید با توسل و ایستادگی دنیا را متحول کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی شروع شده است به ماجرای تکان‌دهنده از شهید «عباسعلی فتاحی» ۱۷ ساله اشاره و عنوان کرد: این شهید تک فرزند خانواده بود و عراقی‌ها زنده زنده سرش را روی پل چهل دهنه بریدند ولی زبان باز نکرد تا عملیات فتح‌المبین لو برود.

سردار احمدیان گفت: امروز افراد زیادی از روی همین خون‌ها به جایگاه مدیریتی رسیدند اما به خاطر پول جاسوس شدند و کشور و ناموس خود را به حراج می‌گذارند در حالی که همان عملیات فتح‌المبین یک دانش‌آموز اسیر و سرش را از تنش جدا کردند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا هیچ‌گاه دلسوز ملت ایران نخواهد شد و باید خیانت‌هایی که در دوران مختلف به مردم شد برای جوانان بازگو شود، متذکر شد: سالهاست که دشمن در کشور سنگ اندازی می‌کند و نمی‌گذارد جان بگیریم چون می‌دانند اگر این ملت جان بگیرد اثری از آمریکا و اسرائیل نمی‌ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار