در مراسم افتتاح سایت مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ پایتخت مطرح شد؛

فرمانده فراجا: برقراری ۵۴ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ طی سال ۱۴۰۱/ پاسخگویی پلیس به ۳ زبان انگلیسی، عربی و اسپانیایی

سردار رادان گفت: سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ ثبت شده که ۲۲ میلیون تماس عملیاتی و مأموریت‌ها انجام شد.
کد خبر: ۵۸۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ - 18May 2023

برقراری ۵۴ میلیون تماس با سامانه ۱۱۰به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح سایت مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اظهار داشت: یکی از بزرگترین مراکز در کشور و منطقه است و خدمات بیشتری در این قالب به مردم ارائه می‌شود.  

سردار رادان افزود: از زمان تولد مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تا امروز، درصد تماس‌ها و مشاوره مردم از پلیس روز به روز افزایش و نیاز به توسعه این مرکز مورد توجه قرار گرفت و سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴ میلیون تماس به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ ثبت شده که ۲۲ میلیون تماس عملیاتی و مأموریت‌ها انجام شد.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: سهم تهران از این تماس‌ها و عملیات‌ها حدود ۱۴ میلیون تماس و ۵ میلیون و ۸۰۰ عملیات بوده است.

وی گفت: امروز در این مرکز فوریت‌های ۱۱۰ حدود ۳۶۰ نفر از همکاران ما در ۳ شیفت کاری فعال اند جهت پاسخگویی سریع‌تر و مرکز تجزیه تحلیل داده‌ها نیز جهت رسیدگی به دغدغه مردم راه اندازی شده است و پاسخگویی بهتری انجام می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه از استانداری، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی هم تشکر می‌کنم، گفت: امروز تماس‌های مردم با همکاران ما به صورتی است که حتی اگر تماس از جنس اورژانس پلیسی نباشد با اورژانس و هلال احمر ارتباط می‌دهیم و برعکس و به دنبال این هستیم سامانه یکپارچه‌ای را راه اندازی کنیم.

سردار رادان گفت: سامانه هوشمند نصب شده و برای مدیر مرکز مشخص است چه تعداد پشت خط و چه تعداد تماس پاسخگویی می‌شود و فاصله بین تماس گیرنده و پلیس یک تا دو تماس است و تلاش خواهد شد صفر شود همچنین ظرفیت‌ها جهت پاسخگویی سه برابر شده است.

وی اعلام کرد: در این مرکز همکاران ما به چند زبان عربی، انگلیسی و اسپانیایی در خدمت مردم هستند. سامانه پیامکی هم به ۱۰ تا ۱۲ مورد ارتقا یافته است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار