رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در تهران

سردار حمیدی از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به‌ویژه فاقد پلاک، مخدوشی یا مخدوشی، در تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ - 18May 2023

اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه فاقد پلاک، مخدوشی یا مخدوشی پلاک توسط پلیس راهور تهران بزرگ همراه با دیگر یگان‌های انتظامی تهران بزرگ در سطح پایتخت اجرا می‌شود.

سردار حمیدی افزود: موتورسیکلت یکی از آسیب‌های ترافیکی شهر تهران است و راکبینی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند و تخلفات متعدد مرتکب می‌شوند، امنیت دیگر شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازند.  

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متأسفانه موتورسواران 39 درصد از تصادفات فوتی تهران را به خود اختصاص داده‌اند؛ طبیعی است که پلیس راهور با تمرکز حداکثری، تخلفات این نوع از وسیله نقلیه را مد نظر داشته و با آن برخورد جدی کند.  

وی اذعان داشت: پلیس برای آن‌که بتواند میزان تخلفات موتورسواران را کاهش دهد از شنبه آینده و با هماهنگی دیگر بخش‌های انتظامی با موتورسیکلت سوارانی که تخلفات متعددی را چون پوشش، مخدوشی یا فاقد پلاک باشند برخورد خواهد کرد.  

سردار حمیدی افزود: پلیس با انتقال این موتورسیکت‌ها به پارکینگ سعی بر این دارد که هزینه تخلف را برای راکبین متخلف بالا ببرد. 

وی ضمن تأکید به راکبین موتورسیکلت در خصوص احترام به قوانین و مقررات رانندگی به آن‌ها توصیه داشت که تا فرصت دارند نسبت به برطرف کردن نواقصی چون مخدوشی و پوشش پلاک، اصلاح رفتارهای پرخطر ترافیکی اقدام کنند تا در زمان اجرای طرح با مشکلی مواجه نشوند.

پایان پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار