امام جمعه کرج تاکید کرد؛

ضرورت حضور فعالانه ایثارگران در سنگر جهاد تبیین

آیت‌الله «حسینی همدانی» گفت: امروز ایثارگران باید با حضور فعالانه در سنگر جهاد تبیین از منحرف کردن نسل جوان توسط دشمنان جلوگیری کنند.
کد خبر: ۵۸۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ - 18May 2023

ضرورت حضور فعالانه ایثارگران در سنگر جهاد تبیینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان البرز امروز در گردهمایی بزرگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان البرز که در حسینیه کانون فرهنگی شهید سبحانی سپاه استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان همانگونه که تمدن بزرگ اسلامی در آندلس را با ترویج فحشا و فساد به نابودی کشاندند، امروز قصد دارند به خیال باطل خود از این روش در جهت ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی استفاده کنند.

وی با تاکید بر حضور یادگاران دفاع مقدس در سنگر جهاد تبیین، افزود: باید از ظرفیت ایثارگران استان البرز به نحو شایسته‌ای استفاده شود و گردهمایی یادگاران دفاع مقدس استان البرز نباید محدود به یک رویداد سالیانه محدود شود بلکه باید این حرکت بزرگ معنوی، فرهنگی تداوم یابد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی میدان دادن به جوانان و تربیت فرماندهان بزرگی از میان آن‌ها بود؛ تصریح کرد: نسل جوان با الگو برداری از یادگاران دفاع مقدس باید بداند که ایثارگرانی که امروز مو و محاسن شأن سفید شده در سنین اندک جوانی مسئولیت بزرگی را قبول کردند و به برکت ایمان و توکل بر خدا و ائمه اطهار در انجام این مسیولیت‌ها سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه جوانان ما باید به سلاح ایمان و ارزش‌های اسلامی مسلح شوند، خاطرنشان کرد: امروز ایثارگران باید با حضور فعالانه در سنگر جهاد تبیین از منحرف کردن نسل جوان توسط دشمنان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار