مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:

گنجینه بزرگ دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو و ثبت شود

«جعفری» از وظایف جهاد کشاورزی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را معرفی، ثبت و ضبط رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: امروز نیازمندیم که سیره شهدا را در تمام امور پیاده کنیم و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کارهای ما قرار گیرد.
کد خبر: ۵۸۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 18May 2023

گنجینه بزرگ دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو و ثبت شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی جعفری» مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در دیدار با سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: مدیون جانفشانی شهدا به ویژه شهدای جهادگر که مردانه مقابل دشمنان بعثی ایستادگی کردند، هستیم.

وی گفت: جهاد سازندگی در عمران و آبادی روستاها و پشتیبانی جنگ جهاد و دوران دفاع مقدس کارهای ماندگار بسیاری انجام داده است که هنوز هم از خدمات آن بهره‌مند می‌شویم.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی متذکر شد: با توجه به گذشت آن دوران سراسر افتخار لازم است اين حماسه ماندگار و رشادت‌های رزمندگان اسلام و ايستادگی در مقابل دشمن به سركردگی استكبار جهانی برای نسل حاضر گفته شود تا در جريان آن حماسه ماندگار قرار گيرند.

جعفری یکی از وظایف جهاد کشاورزی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را معرفی، ثبت و ضبط رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس ذکر و مطرح کرد: اتفاقات خوبی در راستای  نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و شهادت در اداره‌کل جهاد کشاورزی استان صورت گرفته ولی آن‌ها را کافی نمی‌دانیم و تمام توان خود را اعم از انسانی و مادی برای این مهم به کار می بندیم.

وی با بیان اینکه اگر در دوران دفاع مقدس رشادت رزمندگان، ايثار و جانفشانی شهدا، مقاومت مردم غيور ايران نبود امروز شاهد اين امنيت نبوديم، متذکر شد: امروز نیازمندیم که سیره شهدا را در تمام امور پیاده کنیم و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کارهای ما قرار گیرد.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی عزت، قدرت، آزادگی و امنيت امروز را در سايه رشادت‌ها و برکت خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امروز شهدا شاهد و ناظر اعمال ما هستند كه اهداف و آرمان‌های بلندشان ادامه يابد و راه گم نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها