در همایش ملی «زن، جامعه، امنیت» مطرح شد؛

سرلشکر ایزدی: هدف دشمن نابودی بنیان خانواده و ناامنی اجتماعی است

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: دشمن زنان ما را نشانه گرفته و درصدد است که بنیان خانواده‌های ایرانی را که زن ستون آن است گسسته کند و ما باید هوشیار باشیم و در تولید امنیت اجتماعی با هم همکاری مضاعف داشته باشیم.
کد خبر: ۵۸۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 18May 2023

هدف دشمن نابودی بنیان خانواده و ناامنی اجتماعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) امروز در همایش ملی «زن، جامعه، امنیت» که به همت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر فارس در شیراز برگزار شد اظهار داشت: دشمن زنان ما را نشانه گرفته و درصدد است که بنیان خانواده‌های ایرانی را که زن ستون آن است گسسته کند و ما باید هوشیار باشیم و در تولید امنیت اجتماعی با هم همکاری مضاعف داشته باشیم.

سرلشکر ایزدی گفت: بر خلاف تبلیغات دشمن، نگاه انقلاب به زنان یک نگاه ویژه است و زنان در حوزه‌های مختلف از جمله خدمت ملی می‌تواند نقش بسیار برجسته داشته باشد.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در همایش ملی زن، جامعه، امنیت افزود: ما امروز افتخار می‌کنیم که در محضر صاحب امر قرار داریم و اگر می‌خواهیم به یک شرایط مطلوب در زمینه حجاب برسیم باید در مسیر قرآن و اسلام گام برداریم.

وی تاکید کرد: در انقلاب اسلامی زن گوهر اصلی و یک موجود مقدسی است که دوشادوش مردان در صحنه‌ها حضور داشته و دارند.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: این زن‌ها و مادران هستند که در پیروزی انتقلاب اسلامی نقش موثری داشته‌اند و ما با جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر باید در زمینه برخورد با بدحجابی تلاش مضاعف کنیم.

سرلشکر ایزدی تصریح کرد: دشمن درصدد است که بنیان خانواده‌های ایرانی را گسسته کند و ما باید هوشیار باشیم و در تولید امنیت اجتماعی با هم همکاری مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار