در دیدار امیر سهرابی با استاندار هرمزگان مطرح شد؛

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: فرهنگ ایثار و شهادت جوانان ما را از گزند دشمنان بیمه می‌کند

امیر سهرابی با بیان اینکه وظیفه ما انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس ابزاری قدرتمند در مقابل تهدیدات دشمنان است؛ فرهنگ ایثار و شهادت جوانان ما را از گزند دشمنان بیمه می‌کند.
کد خبر: ۵۸۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ - 18May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه سردار «سیدحسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ «رکن الدینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان دیدار کردند.

امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با استاندار هرمزگان، اظهار داشت: رسالت بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است. 

امیر سهرابی با بیان اینکه عدم ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در هرمزگان باعث می‌شود در اقدامات فرهنگی عقب ماندگی ایجاد شود، گفت: امروز در حوزه فرهنگی دچار یک عقب ماندگی در استان هرمزگان هستیم و ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می‌تواند کمک زیادی به اقدامات فرهنگی تاثیرگذار در این استان کند. 

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه وظیفه ما این است تا فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه و به خصوص بین نوجوانان و جوانان ترویج دهیم، افزود: فرهنگ دفاع مقدس ابزاری قدرتمند در مقابل تهدیدات دشمنان است؛ فرهنگ ایثار و شهادت جوانان ما را از گزند دشمنان بیمه می‌کند.

استاندار هرمزگان درخصوص ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار