فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

امام (ره) به مردم باور قلبی داشت

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه امام (ره) به مردم باور قلبی داشت، گفت: مردم فتنه‌های دشمن را طی ۴۴ سال پر برکت انقلاب ناکام گذاشته‌اند.
کد خبر: ۵۹۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ - 18May 2023
یکی از باور‌های قلبی امام راحل به مردم بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ عصر امروز (پنجشنبه) در نشست مشترک قرارگاه کشوری شهید فهمیده که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد با اشاره به اینکه بزرگترین دستاورد امام راحل استقرار نظام انقلابی بود، اظهار داشت: امام خمینی (ره) کسی بود که به عنوان معمار انقلاب و کسی که با نفس مسیحایی خود مردم و انقلاب اسلامی را هدایت کرد و این انقلاب را با پشتیبانی مردم به نتیجه رساند.
 
سردار حسن زاده با بیان اینکه یکی از این موارد باور قلبی امام به نصرت الهی بود گفت: ما این نصرت را ۴۴ سال است که داریم درک و تجربه می‌کنیم.
 
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ عنوان داشت: یکی دیگر از این ویژگی‌ها باور قلبی امام راحل (ره) به مردم بود مردمی که فتنه‌های دشمن را در ۴۴ سال پر برکت انقلاب اسلامی ناکام گذاشته و جهاد کبیر انجام دادند و دشمن شناسی را به خوبی داشتند.
 
وی بیان کرد: بزرگترین دستاورد امام راحل استقرار نظام انقلابی بود؛ چرا که اگر نظام انقلابی حفظ شود جمهوری اسلامی نیز حفظ خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار