فرمانده کل سپاه:

مردم در فتنه ۱۴۰۱ ضربه محکمی به دشمن زدند/ هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد

سرلشکر سلامی گفت: دشمن در فتنه سال گذشته همه توان خود را به کار گرفت تا مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی‌اعتماد کند؛ اما بار دیگر مردم ایران ضربه محکمی به دشمن زدند.
کد خبر: ۵۹۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ - 18May 2023

شکست دشمن در فتنه ۱۴۰۱ در نوع خود بی سابقه بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای شهرستان گلپایگان با بیان اینکه دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: آن‌ها تاکنون به هر روشی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی متوسل شده و خوشبختانه با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت ایران موفق نشده‌اند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها یکی از ضربه‌های دشمن بود که قصد داشت با استفاده از آن مردم را فلج کند، ابراز داشت: دشمن با این ترفند قصد داشت ایران را به انزوا بکشاند و این در حالی بود که جوانان نخبه ایران با تکیه بر ایمان خود دشمن را شکست دادند که این دفاع در نوع خود بی سابقه بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تجهیزات در دسترس رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: این در حالی بود که رژیم بعث عراق در زمینه تجهیزات نظامی از سوی همه کشور‌ها پشتیبانی می‌شد.

وی با اشاره به فتنه سال ۱۴۰۱ نیز تصریح کرد: ما در این جریان با دشمنان داخلی و خارجی رو به رو بودیم دشمن در این جریان همه توان خود را به کار گرفت تا مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی اعتماد کند و این در حالی است که بار دیگر مردم ایران ضربه محکمی به دشمن زدند.

سردار سلامی تاکید کرد: امروز امت ما برخلاف خطاکاری‌ها و دنیاطلبی‌های اصحاب سست دوران ائمه پشتیبان نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و پرچم جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در همه عرصه‌ها به اهتزاز درآمده است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی حرمت ناموس را نمی‌شناسند، افزود: ما با تکیه بر شهدا امروز در امنیت کامل قرار داریم و باید این شرایط را حفظ کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه تولید تجهیزات نظامی گفت: هیچ قدرتی در منطقه توان مقابله با ما را ندارد و ما می‌توانیم با تکیه بر قدرت الهی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب بر همه مشکلات پیروز شویم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار