سردار نقدی:

مجاهدت عشایر به انقلاب اسلامی قوام بخشیده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: مجاهدت عشایر در ۴۳ سال اخیر انقلاب اسلامی را از تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان استحکام و قوامی مضاعف بخشیده است.
کد خبر: ۵۹۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 19May 2023

سردار نقدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز گذشته (پنجشنبه) در پیش‌اجلاسیه شهدای عشایر در اصلاندوز اظهار داشت: آرامش، امنیت و پیشرفت کشور را مرهون شهدایی هستیم که بی‌ادعا در برابر دشمنان انقلاب ایستادند و اجازه ندادند تا یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان بیفتد.

سردار نقدی افزود: در بین گروه‌های مختلف جامعه، عشایر غیرتمند با هوشیاری و سلحشوری تمام در ایام دفاع مقدس در صحنه حاضر شده و اجازه ندادند تا خاک و ناموس این کشور مورد تعرض قرار گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: امروز نیز عشایر دلیر و شجاع این مرز و بوم به‌ویژه عشایر شاهسون استان اردبیل با جوانمردی و شجاعت در صحنه‌های مختلف حاضر شده و با صیانت از این انقلاب و دستاورد‌های آن اجازه نمی‌دهند تا عده‌ای فتنه‌گر در داخل و خارج از کشور به این انقلاب و حریم آن خدشه‌ای وارد کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دلاور عشایر را در هشت سال دفاع مقدس گفت: این شهدا در وصیت‌نامه خود خطاب به ملت ایران دو عنصر ارزشمند را یادآور شدند که ولایت و حاکمیت اسلام با حفظ مبانی ارزشی آن دو گوهر ارزشمندی است که در وصایای شهدا مورد تاکید قرار گرفته است.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حساس‌ترین مقطع ملت ایران امروز در برابر همه دشمنان و ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند تا حاکمیت ارزشی و الهی مخدوش شده و یا زیر سوال برود، بلکه تلاش و سعی وافر بر این است تا این انقلاب زنده و بالنده تحویل صاحبش امام عصر (عج) شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اضافه کرد: امروز دشمن با تمام توان خود و ابزار‌های پیچیده رسانه‌ای، فرهنگی و تبلیغاتی به جنگ با ملت ایران آماده، اما غافل از اینکه عنصر معنویت و پایبندی به ارزش‌های الهی نمی‌تواند به این ملت و انقلاب ارزشی آن صدمه‌ای بزند.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی اجرا و یاد و خاطره شهدای عشایر استان اردبیل در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید این استان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار