دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با مادر شهید «سرابندی»

امیر سرتیپ حیدری با مادر شهید «نادر سرابندی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۹۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 19May 2023

دیدار و تقدیر از مادر شهید «سرابندی» در تیپ ۲۸۸زرهی مستقل زرهی خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی، با مادر شهید «نادر سرابندی» دیدار و با اهدای لوحی از وی تقدیر کرد.

امیر حیدری در این دیدار اظهار داشت: شما خانواده شهید باعث افتخار ارتش و ایران اسلامی هستید و فرزندان و پدران شهید شما بهترین الگو برای نسل جوان و انقلابی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار، عزت و اقتدار مردم هستند، گفت: شهدای والامقام کشورمان برای دستیابی به عزت و سربلندی کشور جانشان را فدا کرده‌اند و به برکت خون پاک شهیدان والامقام، دشمنان جرأت تعرض به کشور ما را ندارند.

بنابراین گزارش، شهید نادر سرابندی از شهدای دفاع مقدس شهرستان خاش در سال ۱۳۳۴ در شهرستان زابل دیده به جهان گشود. وی تحصیلاتش را تا مقطع سیکل ادامه داد و سپس به خاطر علاقه‌ای که به شغل مقدس نظامی داشت به استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمد و در پادگان‌های مختلف برای حراست از میهن انجام وظیفه کرد.

شهید سرابندی با شروع جنگ به مناطق عملیاتی اعزام شد و در مدت مدت پنج سال با شرکت در عملیات‌های مختلف رشادت‌های فراوانی از خود نشان داد.

سرانجام وی در تاریخ دوم دی ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی سومار در تک شیمیایی دشمن به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار